Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg sidder og har problemer med min half-life 2 cd.. Fik lyst til at spille CS source igen, men nu kan jeg ikk registere mig længere.. Og for at få en ny cd key, skal jeg betale 10$. Føler jeg sq ikk rigtig for..
Nogen som ved om man kan komme udenom det..? PLease, hjælp...
Nej, ved jeg godt.. Men det er fordi jeg havde solgt min gamle cd med half-life 2.. Og så var der en anden som havde sin til salg.. så tænkte jeg om jeg kan bruge hans gamle cd key.. Men det koster som sagt 10$ at få reset en cd key..
underligt.... jeg vil lige springe ind i legen med et andet spørgsmål..... min computer genstarter hvergang jeg starter det fatter ikke hvad de kan være galt... den gør det samme med hl 2 men jeg kan godt spille den mod fra 2verdenskrig kan ikke huske hvad det hedder...