Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Mener du om der skulle være lavet en anden dansk parodi af originalen eller spørger du om hvad originalen hedder som de har lavet "Rundfart" udfra? I tilfælde af at det er det sidste så er det som tidligere skrevet (kan jo ske du har overset det) "Basshunter - Boten Anna"
Hvis det var det første du mente så aner jeg det ikke. men måske fjolserne på The Voice der har været igang. De bruger jo tiden på at lave så meget andet crap end det at lave god radio/tv...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev: men måske fjolserne på The Voice der har været igang. De bruger jo tiden på at lave så meget andet crap end det at lave god radio/tv...
Kan ikke være mere enig!!! The Voice TV Sucks!! det samme og det samme døgnet rundt. Og så har de sq afskaffet MTV hos os, og proppet Voice TV ind i stedet for!! ARG!!
Altså har snakket med nogen Dj's her fra danmark.
Og de siger bare det er en MMradio har lavet...
Og de dandanske dj's skulle få en anden version af den.
Men aner ikke Men hvem der står bag osv. :S
Men det skal ikke undre mig det er The Voice der laver et eller andet lort
Zenso skrev:Altså har snakket med nogen Dj's her fra danmark.
Og de siger bare det er en MMradio har lavet...
Og de dandanske dj's skulle få en anden version af den.
Men aner ikke Men hvem der står bag osv. :S
Men det skal ikke undre mig det er The Voice der laver et eller andet lort