"Nyhedsfunktion" på hjemmeside?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

"Nyhedsfunktion" på hjemmeside?

Indlæg af Darkheart »

Hej igen kære venner - jeg står midt i at lave en hjemmeside til en hockey klub (som nogle nok er klar over), og nu vil de sgu også have en "nyhedsdel" de selv kan opdatere nemt - altså noget på forsiden, som scroller nedad som de skriver nye nyheder ind... Er det forståeligt?

Nogen der har en ide til hvordan det best gøres? Mine evner på det område er begrænsede...?

PFT
- Darkheart -
We fools who love...
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Du kan kigge på www.hotscripts.com, finde et script og ændre det så det passer i designet.. Ellers er der vidst et sted hvor du kan opsætte det på deres hjemmeside, og så bare linke til det.. kan bare ikke huske hvad den hedder :\
<center>Billede
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Takker for hjælpen - fandt ikke noget der, men sporede mig videre til en der hedder Fusion PHP-et eller andet, som virker efter hensigten ;)
- Darkheart -
We fools who love...
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ellers er der også CuteNews. (google it) Der kan du ændre og tilføje nyheder direkte fra hvilken som helst pc, der er på nettet.
Besvar