Req: Beat fra San Fransisco og uhuh... Fundet!

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: Beat fra San Fransisco og uhuh... Fundet!

Indlæg af Zster »

Heyhey!

Jeg hørte et house nummer i aften i byen.

Beatet etc. er 99% Global Deejays - San Fransisco
men indover ligger et ret voldsomt oh oh i et loop indover.
DJ'en ville ikke ud med navnet (en ven der godt kan lide at drille :wink: ).
Er der nogen der kan hjælpe?

Nummeret er fundet:
Global Deejays vs. Dr Dj Cerla - Everybody Pom Pom
Senest rettet af Zster 01 jul 2006, 16:12, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Mon ikke det er det samme nummer, som bliver spurgt efter i http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=13999

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

3dotz skrev:Mon ikke det er det samme nummer, som bliver spurgt efter i http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=13999

...
Det er ham der har skrevet begge reqs, så enten er han meget dum ellers er det 2 forskellige sange.
BØH
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

goafreak:

Jeg er ikke dum. Det ER to forskellige sange. Sad også og tænkte at requestet ville komme til at lyde meget som hinanden.

Jeg har opgivet at finde den anden sang da jeg simpelthen ikke kan beskrive den grundigt nok.

Denne her sang er tilgengæld mere spændende og til at beskrive nemt.
Det er som sagt bare at loop med en der "synger" en melodi over et beat der minder 99% om Global Deejays - San Fransisco..

Lur mig om ikke det var en promo han spillede. Sad i baren ved siden af pulten og skiven så ret anonym ud..
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Haude

Indlæg af Haude »

02-paffendorf_-_vogue__verdez_remix-dj

http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... F20F47A4D6

Det er vokalen fra paffendorf's be cool over i et eller andet madonna remake..

sig til hvis hele rls skal op, der er én sang mere.
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Hey Haude

OHOH'et er meget mere fremtrædende og er selve temaet i sangen.
Man kan vel sammenligne det med Bla Bla Bla med Gigi D'Agostino..
Billede
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Er det ikke bare et bootleg?
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Kayzero skrev:Er det ikke bare et bootleg?
Se det tænkte jeg også. Men har ikke kunne definere hvilket nummer kreatøren skulle have samplet det fra.
Billede
Besvar