Så er far endelig hjemme fra Roskilde.

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Så er far endelig hjemme fra Roskilde.

Indlæg af amh »

Hey all! Godt og se i stadigvæk er i live.. Det er jeg næææsten ikke.. Det var sq en meget fed/hård tur på Roskilde Festival. Dog den første dag (mandag) jeg var på arb. Pissede det ned, så det var godt at nogle af os havde husket regntøj i sidste øjeblik.... :) Tirsdag, regnede det lidt, og så begyndte vejret ellers og blive bedre og bedre. Det var nogle gode koncerter (Dem jeg kan huske) Vi så bla. Magtens Korridorere, som havde besøg af Nikolas Bro som gæste sanger. Det var meget fedt. Det var dog bare synd at Kashmir kom på kl. 02 om natten, så noget af deres koncert, og der var bare fyldt op. Men ellers har det været en genial festival. Ved ikke om Sive er kommet hjem.. men ham nåede jeg da lige og hilse på også.. :) Ses vi til næste år.?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Et spørgsmål: Hvorfor helvede tager du hjem inden det bedste overhovedet har været?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

QrazyLeg skrev:Et spørgsmål: Hvorfor helvede tager du hjem inden det bedste overhovedet har været?

Orkede ikke mere, er solbrændt på størstedelen af kroppen, og savnede min seng... Havde heller ikke flere vagter, og så kom der ikke det vilde idag... derfor...
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

amh skrev:
QrazyLeg skrev:Et spørgsmål: Hvorfor helvede tager du hjem inden det bedste overhovedet har været?

Orkede ikke mere, er solbrændt på størstedelen af kroppen, og savnede min seng... Havde heller ikke flere vagter, og så kom der ikke det vilde idag... derfor...
Sad også undrende og læste dit indlæg.. En dag som i dag må have været vildere end vild :)

Havde en laaaang hyggelig dag på Islands Brygge.. Det var raaaart.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

FrZ skrev:
amh skrev:

Sad også undrende og læste dit indlæg.. En dag som i dag må have været vildere end vild :)

Havde en laaaang hyggelig dag på Islands Brygge.. Det var raaaart.
Faktisk ikke i vores område, der var over halvdelen taget hjem... Så besluttede vi os også for det..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg skulle være mere end almindelig radbrækket for at tage hjem inden Roger Waters indtager scenen!
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

QrazyLeg skrev:Jeg skulle være mere end almindelig radbrækket for at tage hjem inden Roger Waters indtager scenen!
Haha, nu er sådanne koncerter ikke lige mig. Alt for mange mennesker.. Lider af en mild grad af klaus.... Såå.. Det samme med Guns 'n Roses koncerten der blev vi der også kun i 30 min. Alt for mange mennesker.
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Roger Waters, hvem fa'en er det lige det er?

Ville sgu gerne ha set The Strokes og Franz Ferdinand!
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

vnL skrev:Roger Waters, hvem fa'en er det lige det er?
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Hvis nu jeg siger Pink Floyd, giver det så et hint?
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

QrazyLeg skrev:
vnL skrev:Roger Waters, hvem fa'en er det lige det er?
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Hvis nu jeg siger Pink Floyd, giver det så et hint?
Næææh.. :roll:
Billede
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Har aldrig hørt Pink Floyd.. så var det nok derfor :)
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

vnL skrev:Har aldrig hørt Pink Floyd.. så var det nok derfor :)
... You're just another brick in the wall
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

amh skrev:
QrazyLeg skrev:Jeg skulle være mere end almindelig radbrækket for at tage hjem inden Roger Waters indtager scenen!
Haha, nu er sådanne koncerter ikke lige mig. Alt for mange mennesker.. Lider af en mild grad af klaus.... Såå.. Det samme med Guns 'n Roses koncerten der blev vi der også kun i 30 min. Alt for mange mennesker.

Wellll.... er lige kommet hjem fra roskilde nu-...... Du gik glip af årets koncert roger waters koncert var så fed... varede i næsten 3 timer!!! og forstille dig at du lytter til koncerten i et 4d lydsystem.... han havde jo smidt ekstra højtalere med rundt på roskilde... Føj føj føj hvor var det fedt.. glem alt crap.. al respekt for strokes og det andet.... This was the reel shit.. Hehe, vi var da 50 mennesker som overnattede i vores lejrer...

Billeder med meget andet, kommer senere... skal i bad nu.. mine nosser er jo ikke rene ved bare at kneppe med nogle piger.. :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Req: En kultursektion herinde! Et eller andet. Det kan ikke passe der findes folk herinde der ikke ved hvem Pink Floyd er. For søren da. Få lige forudbestilt PULSE (Jeg savler bare ved at skrive det). Den kommer om præcis en uge (10/7-2006). Eller i det mindste bare The Wall dvd'en eller et cd med dem...

Dark Side Of The Moon kommer iøvrigt på DVD d. 30. oktober :P
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Fuck det var AAAAAAAAALT for fedt! første gang jeg var dernede..
Og Roger Waters koncerten var også riiigtig vild.. Stod helt oppe ved scenen :P Fik også set en hel masse andre koncerter, og grønne flasker og hvide pinde :P
Men amh, sov du der, hvor jeg kom over til dig? Mødte også YaKuZa oppe i byen :P

Men alt for nice festival, og skal helt sikkert derned igen næste år!
<center>Billede
Skaw
Ses vi i Assens din ækle bryder?
Geografisk sted: bag dig

Indlæg af Skaw »

Roger Waters var da absolut noget af det fedeste jeg har oplevet. Forstår slet ikke dem der tog hjem inden han var på. Ellers synes jeg The Streets og Kashmir var rigtig fede. Tiga gav nu også et lækkert show :)

Alt i alt en kanon festival.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Sive skrev:amh, sov du der, hvor jeg kom over til dig? Mødte også YaKuZa oppe i byen :P
Yup, jeg sov heeeeelt oppe i afsnit A, for medarbejder. Det var ivørigt en god sektion, godt nok kostede det 150.- for at overnatte lige i det område, men så var der også vagter på 24 timer døgnet rundt, som passede på det kun var de rigtige mennesker som kom ind. Desuden masser af Svenske Flicker, som vi fik snakket med, de gik og solgte kaffe.. Hehe, men ja, Sive, du boede i K området, der var faens til gågang ned til dig....
Besvar