Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.
Tja, min ferie skulle ha' været i Prag, med nogle mennesker... Problemet var bare at den enes kæreste brækkede benet ugen før vi skulle afsted, og lægen fraråede os til at ta' afsted med hende... Så vi valgte og rykke ferien til september..... Så min får 0/5
Ferie, hvad er det???
Indtil videre skal min kun ha 3/10 for jeg har ikk haft noget ferie endnu... jeg savner fanme skole tiden med 7 ugers sommerferie...
Nå men nok tuderi, vejret har vaeret kanon så noget strandtur og lidt pils er det da blevet til ind i mellem men jeg forventer at karakteren sprænger skalaen i uge 33 når vi rykker til Sunny Beach og efter en hel uges precamping i uge 32 kan det kun blive en success...
Er der forresten nogen der har været i Sunny Beach i år der kan smide en stemningsrapport???
Nogen af mine venner har været dernede..En der hedder Jesper fik sat en pistol i panden af mafiaen dernede fordi han ikke betalte 2 kr eller sådan noget for at gå på toilet.
Og en klassekammerat blev jagtet gennem gaden af noget mafia dernede sagde han. For at gøre en lang historie kort: Husk og betal for strippere/ludere dernede
Har også haft nogle kammerater dernede, dog ikke selv, men de kom hjem med det brede smil på, og anbefalede det i store drag. Mange billige ting, og tøserne er nice... hehe..
Har kun haft 2 ugers ferie, resten af tiden har jeg arbejdet for at tjene penge. De 2 uger har dog været konge, 1 uge i Løkken og så 5 dage med fodboldsstævne hvor det blev til en finaleplads