REQ..MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap
Redaktør: Moderators
REQ..MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap
Søger overstående i en 2002 version. Har den version party pimz har lavet og det ikke den jeg søger, håber i kan hjælpe mig 
::..=-+-=SeZTor=-+-=..::...:::You don't understand the way I feel:::...
Har jeg også. På hardcore-vinylmikkel_hansen_99 skrev:Jeg har den helt oprindelige? Men den mener jeg altså er tilbage fra sen-80'erne?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Har desværre ikke grejerne her til at rippe en vinyl men vil da hjertens gerne når jeg kommer hjem fra ferie!!

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
-
Bobo-Denmark
- Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden
Zivago skrev:Rippede lige den originale maxi.
Zivago

Any other way to say it?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
...Og jeg kan lige tilføje den ekstremt corny musikvideo:
http://www.kingofbeaver.com/music_video ... gcizimYxqM
http://www.kingofbeaver.com/music_video ... gcizimYxqM
-
Bobo-Denmark
- Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden
Så tror jeg, at jeg har fundet den til dig...SeZTor skrev:tak for svarene, men det er ikke org vidste godt den var fra 80'erne, det en 2002 versionhørte den på RADIO ABC hvor de sagde remix fra 2002
Hvis jeg ikke tager helt fejl, så er grundbeatet taget fra Madonna-cover-gruppen "Madhouse"....
Prøv denne, og se om jeg har ret:
MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap 2002 ( Extended Mix )
Mvh
Bobo-Denmark
Bobo-Denmark