netradio problemer??

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

netradio problemer??

Indlæg af chreddy1 »

jeg hører nogle gange lidt netradio og så har jeg undret mig over at den er begyndt at hakke lidt i sangene.. ka det mon være fordi jeg bruger pacemaker til min winamp og har skruet lidt op for tempoet..?? :D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det kan være du har valgt en for høj kvalitets stream i forhold til din forbindelse.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg har da 2 mbit ned.. så tror ik det er det.. men vil sq lige prøve at sætte min winamp på normal speed fremfor xtra speed.. det ka være at det er der problemet er..

Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det er nok det så ja. Lidt svært at sætte tempoet op på en stream der modtages sådan lige uden videre...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Hvorfor prøvede du ikke det INDEN du skrev?
BØH
Kymze

Indlæg af Kymze »

goafreak skrev:Hvorfor prøvede du ikke det INDEN du skrev?
Lige mine ord!!

Hvis man kender løsningen på forhånd så prøv dog det inden man skriver indlæg ffs

Og er enig med qzl at det er ret svært og skrue op for en streamet radio.. i så fald ville jeg da gerne skrue op for tempoet hver gang der er nyheder, reklamer eller en dårlig sang i radioen..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Besvar