The Prodigy Tribute Mix.

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
aws

The Prodigy Tribute Mix.

Indlæg af aws »

Her er så mit næste projekt. Synes at The Prodigy skulle mixes lidt, så der kom det her ud af det.

Tracklist:

The Prodigy - Medusa's Path
The Prodigy - Phoenix
The Prodigy - Climbatize
The Prodigy - Breathe
The Prodigy - Mindfields
The Prodigy - Narayan
The Prodigy - Wake Up Call
The Prodigy - Poison

Length: 9:29

http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... F6346220FF
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Jeg synes mixet kører for langsomt - Breath er nærmest ved at gå i stå ellers skal du slå "preserve pitch" til hvis du bruger acid. Men ville nok anbefale at sætte bpm lidt op.

Introen er for lang når mixet ikke er længere.

2.25; Lyder ikke godt med begge melodier oveni hinanden. Det er som regelt aldrig en god idé at smide 2 leads eller melodier oveni hinanden. Ganske få gange kan man være heldig.

Overgangen til mindfields er heller ikke den bedste jeg har hørt. Når man mixer med prodigy, så skal man sørge for at mixet ikke går i stå da hans musik er lidt progressivt. Den skal sq bare have fuld gas.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
mickon

Indlæg af mickon »

ok... first of all... god idé...

men.. det er ret mislykket i mine øjn/ører...
synes slet ikke starten passer sammen... udover det så kører det som sagt for langsomt, og er ret laggy i beatsne, fordi du har skruet for meget på tempoet..

sorry, men det er bare ikke lige noget for mig, elsker ellers prodigy af hele mit hjerte ;)
i'm the juggernaut, BITCH!
Besvar