Skip/replace bestemte farver i mIRC

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Skip/replace bestemte farver i mIRC

Indlæg af QrazyLeg »

Da jeg bruger sort baggrund i mIRC og der er nogle ting der står med sort-skrift (og jeg ikke har indflydelse på at ændre det), så ville jeg høre om det var muligt enten at gøre således at den sorte tekst-farve bliver erstattet med en selv-valgt farve eller en bare med "normal text"-farven?

Jeg har søgt en del og det kan lade sig gøre med nogle variabler. Da jeg fatter hverken hat eller briller af mIRC-scripting udover lidt .tcl som egentlig ikke er mIRC så kunne det være meget rart med lidt hjælp. Nogen friske? :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Tror jeg ikke du kan. Så skal du i stedet for at sætte din baggrundsfarve til at være 0 (ctrl+k) selv definere farverne, så du evt bytter om på 0 og 1 osv.. :) Altså ikke lave om på hvad for en farve du skal bruge, men hvad for et tal farven har.
Billede
Besvar