Lis Sørensen - Brændt (mine øjne de skal se)
Redaktør: Moderators
Lis Sørensen - Brændt (mine øjne de skal se)
er der ikke en der har denne sang med Lis Sørensen jeg kunne godt bruge et genhør
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
godt req
Self har jeg det, en klassiker. Så den skal du da ha lige med det vuns...
Den oprindelige version, som vi kender så godt.
http://www.megaupload.com/?d=AK94U6CF
Her er lige et lille frækkert remix som en special bonus, med probs for at requeste 80'er musik.... Det skal vi ha mere af på brædtet og på diskotekerne
http://www.megaupload.com/?d=5GMHB0E1
Den oprindelige version, som vi kender så godt.
http://www.megaupload.com/?d=AK94U6CF
Her er lige et lille frækkert remix som en special bonus, med probs for at requeste 80'er musik.... Det skal vi ha mere af på brædtet og på diskotekerne
http://www.megaupload.com/?d=5GMHB0E1
Re: godt req
Når jeg er bag pulten så er vi tilbage til start 90'erne mindst en gang på en aften.Ace skrev:Det skal vi ha mere af på brædtet og på diskotekerne![]()
Soulshock, Cut'n'move, Cutfather, Dr. Alban osv osv osv og folk de er vilde.
Men gør dig selv den tjeneste og spil det på 1210'erne. Det er sjovere for dig og folk goes like
Edit: Er forresten på min tredje 12" med Soulschock og Cutfather swingbeat mixet. De to forrige er simpelthen slidt op. Når man backcuer tager de et tilfældigt spor

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Den vogn springer jeg også påFontex skrev:Det er fedt. Har den på orig vinyl 12"![]()
Synes ikke at jeg har hørt om den cd "20 Years of Clubbing"
Er det noget som kan uppes?
Sidder og klapper i mine små hænder. Det mix er det svedigste!

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
-
Ace
- [Ltd edition]
Det kan alting vel, med undtagelse af RåzoneFontex skrev:Er det noget som kan uppes?
Tænker vi her på hele albummet eller hvad.
Jeg har lige undersøgt det lidt nærmere hvor pokker det nummer stammer fra. Og det viser sig at det nok er et fake rls. Det sjove er at jeg ikke rigtig kan få nogen hit's på google på det album. Jeg roder lige lidt videre en dag jeg har tid.

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
LOL
Det er et PLZ release.... PLZ = Plys og Zivago ........hihihihihihihi....
PLZ og undertegnede lavede nogle 80ér skiver på et tidspunkt - nogle af dem på opfordring..... Rippede vores gamle 12" vinyler... und so weitere..... Det må være en af dem.
Hvor dælen har du gravet det op ?. Anede ikke de var røget ud på nettet.
Men der var da vist nogle stykker der fik dem, i sin tid.
Zivago
Det er et PLZ release.... PLZ = Plys og Zivago ........hihihihihihihi....
PLZ og undertegnede lavede nogle 80ér skiver på et tidspunkt - nogle af dem på opfordring..... Rippede vores gamle 12" vinyler... und so weitere..... Det må være en af dem.
Hvor dælen har du gravet det op ?. Anede ikke de var røget ud på nettet.
Men der var da vist nogle stykker der fik dem, i sin tid.
Zivago
-
Ace
- [Ltd edition]
20_years_of_clubbing_-_vol_2-ltd.ed._bootleg-2001-plz
Der er den jeg har. Men hvis der er flere i serien vil jeg da gerne have fat i dem også... Men jeg ypper gerne den her til dem som har lyst. Men hvis nogle af jer fætre har haft med dem her at gøre, så skal jeg lige ha dem da.

Der er den jeg har. Men hvis der er flere i serien vil jeg da gerne have fat i dem også... Men jeg ypper gerne den her til dem som har lyst. Men hvis nogle af jer fætre har haft med dem her at gøre, så skal jeg lige ha dem da.

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Haha nice one...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Har den umiddelbart ikke som release desværre:Fontex skrev:Cheif one´s remix af Sanne Salomonsen - Kærligheden kalder
http://rapidshare.de/files/32329145/san ... _1_rmx.zip
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA