Formatere...??

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
babuska

Formatere...??

Indlæg af babuska »

Heysa Allesammen...

Jeg har et enkelt spørgsmål...

Jeg har lige fået Microsoft Vista, køre normalt med Xp.
Også er mit spørgsmål så om jeg bare kan formatere tilbage til Xp uden problemer...??
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Du formattere bare compen som du altid gør når du installere nyt windows.. skulle vist ikke give nogen probs svjv
babuska

Indlæg af babuska »

Ja ja... Men mit spørgsmål lød så også såen her... Kan jeg så bare formatere tilbage til Xp,uden problemer, hvis jeg ikke kan lide vista..?? Eller skal der gøres noget specielt for at jeg kan gøre det..??
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

babuska skrev:Ja ja... Men mit spørgsmål lød så også såen her... Kan jeg så bare formatere tilbage til Xp,uden problemer, hvis jeg ikke kan lide vista..?? Eller skal der gøres noget specielt for at jeg kan gøre det..??
Ja du formatere bare som normalt, når du geninstallere winxp!!!

prøv at formulere dit spørgsmål ordentligt. Formatere = slette hele harddisken.

Jeg ved ikke om det du mener er om man kan vende tilbage til XP uden at skulle formatere????

ihvertfald meget underlig formulering
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Tror han mener at vende tilbage til XP uden at formatere, og nej det kan du vidst ikke babuska, jeg kørte selv med en beta version af Vista en årgang. Og var os nød til at formatere helt for at slippe for det.

Dog må du ikke hænge mig op på det
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

med mindre du installere den Vista version igennem programmet VMWare.. det er et prog hvor du inde i programmet lavet et virtuel computer. så kan du teste det der uden at miste din egen XP.
Besvar