Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
ja jeg blev jo vildt glad da jeg lige fik set der kommer et nyt NFS: sikkert old news men hvad fanen.... har bare lige lidt spørgmål for jeg har ikke kunne finde noget info om spillet....
forsætter den i most wanted stilen eller er vi tilbage til underground eller bægge ting eller noget helt andet
mener jeg læste et sted at den er ligesom MW og UG med nogen flere features.. man har et crew i Carbon hvor man ogs ka "style" deres biler og styling er blevet max gejlet op..
udgivelsen er i november måned men er ik sikker på datoen
"Need for Speed: Carbon" udkommer i november. Det bekræftede Electronic Arts i dag, og satte samtidigt navn på de konsoller, spillet udkommer på. Desuden er de første tre billeder fra spillet blevet udsendt.
"Vi er stolte af vores evne til at forny serien og hele tiden afdække nye muligheder og strømninger i bilkulturen. Canyon-ræs er en rigtig test a kørernes evner og det giver et fantastisk gameplay," siger spillets ledende producer Larry LaPierre.
Spillet foregår i Carbon Canyon, hvor man skal om territorial kontrol sammen med et hold af kørere med hver deres specielle egenskaber. Politiet er lige hælene, sammen med rivalerne - og spillet indeholder helt nye muligheder for at justere sin bil; og dens form!
"Need for Speed: Carbon" kommer på PC, Xbox 360, Xbox, PlayStation 2 og 3, PSP, Wii, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance og mobiler. Det er lidt flere, end vi fik besked om, da vi fortalte om spillet tidligere på ugen.
Små bidder om det kommende racerspil "Need for Speed: Carbon" er sluppet gennem magasiner i USA og England.
"Carbon" bliver angiveligt en blanding mellem "Need for Speed: Underground" og "Need for Speed: Most Wanted". Navnet knytter sig til "Carbon Canyon" i Californien, hvor racerfreaks mødes og kører om kap. Spillet står til udgivelse på PlayStation 2 og 3, Xbox og Xbox 360, Wii og PSP til vinter.
Der er lagt op til masser af politijagter og tilsyneladende noget gameplay, hvor man opbygger et hold. Hver kører person har særlig egenskaber. Nogle kører hurtigt ved at lægge i slipstrømmen bag andre kørere, andre er bedre til at skubbe konkurrenterne af banen.
Magasinerne skriver også, at spillet indeholder 50-100 forskellige biler, og at en del af gameplay'et handler om at køre rundt på tre store baneområder og sikre sig kontrollen over syv territorier.
Spille skulle også indeholde en række virkelige biler, som slet ikke er blevet afsløret endnu. Og samtidigt spekuleres der i, hvor de beægelsefølsomme controllere til Wii og PlayStation 3 skal bruges.