Virus I MSN?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Virus I MSN?

Indlæg af amh »

Nu har jeg modtaget denne besked 10 gange indtil videre på 20 min.

Har fjernet filnavnet, så i ikke henter den ned.

Kode: Vælg alt

lol check  http://www.uglyphotos.net/photo223
Men hvad kan man gøre for at fjerne den? Jeg må indrømme jeg ikke lige ved hvordan. Jeg har ikke selv fået den, men folk spørger. Mit svar var og geninstallere MSN, men det hjalp vidst ikke på alle sammen. Nogle forslag?
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Har også fået det :S
Plejer normalt ikk åbne sådan lort, men gik lidt stærkt :S
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Det må vel være følgende fremgangsmåde der er mest optimal:
1: Afinstallér MSN Messenger / Windows Live Messenger
2: Lav en oprydning af registreringsdatabsen. Kan gøres med diverse programmer som kan hentes på internettet
3: Kør en spywaretest - f.eks. med Ad-Aware
4: Geninstallér MSNM / WLM

Så BURDE det virke igen - har ikke selv prøvet ovenstående fremgangsmetode, men den burde virke, medmindre det er "deep-spyware", altså en som går ind i aktive Windows-filer....

Og ja, nu skal vi igen høre på alle Mac- og Unix-freakene om hvor godt deres OS er, fordi der ikke kan komme virus i det.. .:roll:
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg har fået den besked. Jeg var så klog nok til IKKE at trykke på linket, AMH! Hehe..
BØH
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

goafreak skrev:Jeg har fået den besked. Jeg var så klog nok til IKKE at trykke på linket, AMH! Hehe..
Jeg siger, jeg heller ikke har fået den, men var ved at trykke på den, jeg prøvede for sjov ude på skolens pc, der kom den og sagde "Programudvidelse til Windows" Eller sådan noget. Det er et billede ikke... så derfra stoppede jeg :o)
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Enhver med bare lidt forstand på EDB ved at en PIF-fil indeholder et script el.lign. - og man kan gøre MANGE onde ting med et script!
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Jeg fik den og trykkede, og bad den om at finde et program til at åbne lortet med, og så tænkte jeg bare fuck det og så lukkede jeg lortet. 1 minut efter havde jeg modtaget 3 af dem, og så kunne jeg godt se at der var "ugler i mosen" :D
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Mac er bare bedre! :D kan ikke lade være... Mac gør hele livet meget lettere... One time Mac, you never go back! :)
nesia

Indlæg af nesia »

http://swiatecki.hotserv.dk/archives/24

Der er en guide til at fjerne den, fatter ikke folk er dumme nok til at klikke på den slags.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

nesia skrev:http://swiatecki.hotserv.dk/archives/24

Der er en guide til at fjerne den, fatter ikke folk er dumme nok til at klikke på den slags.
Webhotellet har overskredet sin trafikgrænse,
og er derfor midlertidigt deaktiveret.
Virker ikke pt. kan du poste guiden?
EMR

Indlæg af EMR »

En af mine venner havde en af de forrige viruser der var i omløb på MSN, og hans gik lige pludselig væk (sagde han)
snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Ralle7

Indlæg af Ralle7 »

Jeg har også været ude for dette, men lod den bare stå lidt og virus skannede et par gange :D
mickon

Indlæg af mickon »

Ocean skrev:Mac er bare bedre! :D kan ikke lade være... Mac gør hele livet meget lettere... One time Mac, you never go back! :)
sikke en gang lort at lukke ud... kom med bare 1 god grund til mac er bedre.. og nej... at der ikke er mange viruser til det er jo en latterlig grund... det er klart når 97% af jordens befolkning bruger windows, ffs... derudover skal det heller ikke undre mig at du bruger din mac til at sidde i word og excel eller lign. programmer, hvor du overhovedet ikke har nogen som helst fordel på en mac... tværtimod.
i'm the juggernaut, BITCH!
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Der er mange huller til mac måske flere end i win.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

nu er det vist ovre.. men ka komme igen..
comon.dk skrev:Faren for den hidsige orm, der over de sidste dage har spredt sig igennem åbne chatvinduer i MSN Messenger, er i første omgang drevet over.

Ormen poppede frem som et link fra betroede venner på listen i MSN Messenger. Linket henviste til sitet uglyphoots.net. Klikkede man på linket, blev man overfaldet af skadelig software og falske reklamer.

Linket fra uglyphotos.net skulle ikke længere udgøre nogen trussel ifølge Virus 112.

Men faren er ikke helt drevet over endnu. Bagmanden bag ormen kan aktivere websiden igen, og så ville problemet være det samme igen.

Virus 112 anbefaler, at man slet ikke klikker på linket, selv om beskeden kommer fra en person, man kender. Og firmaet opfordrer Messenger-brugere til at opdatere virusprogrammer et par gange dagligt.
Besvar