Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Azureus tvinger min pc helt i knæ, det er en dual 3 ghz med 2 gb ram. Sidder på en 8 megabitlinie.
Når det har stået og kørt i 10 20 minutter er den evigheder om at gå på nettet og surfe. Det skal lige sige for retfærdighedens skyld at det ikke kun er azures som gør det. Jeg har skiftet til bitcomet, og igen efter 10 20 minutter opfører den sig sådan. Personligt kan jeg bare bedre lide bitcomet.
Og nej, jeg har ikke noget spyware og virus på min pc
Okay..
Jeg kan sidde og spile Wc3 og CS uden lag mens jeg henter med µTorrent, og jeg har 3 ghz, 1 gb ram, og 1 mb net.. og har mulighed for downloadlimit ude fra skrivebordet så hvis det tager alt nettet så jeg ikke kan lave andet imens
men, hvis du siger at den køre din maksine helt ned, så prøv at se efter om du uploader til noget og sæt evt en limit på det
Tror bare generelt Azureus trække mere en uTorrent, da Azureus er javabaseret, hvor uTorrent er et helt simpelt bygget 1-file-program; altså der er kun den ene .exe-fil som programmet selv er. Det er det samme med f.eks. LimeWire og eMule - LimeWire tager meget mere computerkraft fordi det er javabaseret.