Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Goafreak og jeg har slået hovederne sammen og lavet en anstændig produktion til jer her på CA (og senere MyMusic).
Stilen er hardstyle/jumpstyle/hardcore. Svært at definere. Det ved i sikkert meget mere om end os.
Vi ville blive glade for lidt konstruktivt kritik og/eller generalt feedback.
har jo hørt det meste af det før, men det er lækkert at høre i har gjort noget mere ved masteringen...
psyclone og goafreak is the shit! - fed intro og outro/afslutning btw.
rigtig rigtig rigtig feeeeed idé. Det må jeg sq gi' jer. Men synes det lyder en lille smule tamt uden bass.! Der er vist kun et sted hvor I har tilføjet bass hvor jeg personlig synes det lyder meget bedre.! Men skide godt gået drenger
Jeg er imponeret specielt fordi det er første gang! Men ja bassen var lidt tam, og så mangler jeg lidt den følelse af wow, det lyder fedt (Nytænkning). Men ja det kunne ligeså godt komme fra en hardstyle compilation cd...
Jeg synes også I er sluppe ganske godt fra det. Fed vokal også men ja, som IdEaL også skriver, så mangler jeg også lidt den der "wow det lyder fedt, det er nytænkning". Men jeg synes helt klart I to skal blive ved med at samarbejde, det lyder i hvert fald lovende indtil videre