Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Godt at høre at der bliver lavet bootleg med ordentlige kunstnere. Men det lyder ikke så godt. Synth ovenpå synth er ikke nogen god idé. Hardstyle og techtrance er nok heller ikke nogen god kombination.
Vil nok mere kalde det for et mix bestående af 2 sange og ikke et bootleg.
Har hun fået smag for at mixe, så endelig cheer hende op. Ikke mange kvinder der laver den slags.
taget i betragtning af at det er første gang du smidder noget herop(så vidt jeg ved), synes jeg sku det er meget cool... du har valgt 2 fede tracks... og det er da heller ikke dårligt sat sammen...
synes måske du skal overveje timingen på det KGB's track når det først kommer ind i tracket... og måske lade det kommer ind lidt mere i et brag, eller hvad man siger...
som psy også siger.. øvelse gør mester.. og det er da en ganske fin start..
det var alt jeg har at sige i første omgang... mer' mer' mer!
Dett meget rart med feedback, vil nu give jer ret i det ikke er særlig godt, måtte jeg ligesom kommentere da jeg selv hørte det, efter det blev lavet til mp3.
skulle jo helst være det samme som da jeg lavede det i programmet men syns ikke det lyder så fedt som da jeg sad og prøvede at mixe det sammen.
har lavet et før det her og det syns jeg er langt bedre men det os rent trance...