Jeg står med ca. 1000 mapper, hvor der i hver mappe er 1 eller 2 .rar filer. Jeg gider ikke at gå ind i hver enkel mappe og pakke .rar filen ud. Er der ikke en metode, hvorpå man kan pakke hele lortet ud på een gang?
Udpakning af ca. 1000 rar filer
Redaktør: Moderators
Udpakning af ca. 1000 rar filer
Hey
Jeg står med ca. 1000 mapper, hvor der i hver mappe er 1 eller 2 .rar filer. Jeg gider ikke at gå ind i hver enkel mappe og pakke .rar filen ud. Er der ikke en metode, hvorpå man kan pakke hele lortet ud på een gang?

-
Aly
- Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre
Jeg vil først lige spørge om der er sfv filer med ?? For det virker kun med sfv filerne.DJ LAU skrev:Regner med at det er windows du bruger... kan du ikke bruge søgefunktionen og søge på *.rar hvorefter du flytter alle rarfilerne som den finder over i en mappe, markerer alle og udpakker?
Inden du gør det som han siger vil jeg nok lige prøv sCuN
http://www.sendspace.com/file/kn84e9
Husk at læse Readme
Når du har integreret programmet markere du alle mapperne og vælger Single folder.