text to speak ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Habitat
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

text to speak ?

Indlæg af Habitat »

Havde engang et smart lille program, hvor man bare skulle skrive noget, og så kunne programmet sige det og vola, havde man et stk. lyd fil med hvad man havde skrevet :D

men nu kan jeg ikke finde et magen til. skal være nemt, enkelt og gratis... kan i hjælpe mig ?
Camp/aedruSvin 2008 @ Skanderborg Festival
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

du kan bruge fruity loops. Det er ikke gratis men du kan hente en demo af det.
Bobo-Denmark
Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden

Indlæg af Bobo-Denmark »

Mvh

Bobo-Denmark
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Bobo-Denmark skrev:http://www.adgangforalle.dk/
Den har jeg haft gode grinere med på MSN :D MSN + AdgangForAlle + Stemmeklip = God fun :D
BØH
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ellers er der Microsoft Voice ting Computer Sam eller hvad han hedder.. Du finder ham inde i kontrolpanel og så under Tale.
Zivago

Indlæg af Zivago »

amh skrev:Ellers er der Microsoft Voice ting Computer Sam eller hvad han hedder.. Du finder ham inde i kontrolpanel og så under Tale.
Hvis man har en engelsk XP, så er denne funktion faktisk aktiv i mange programmer. Du kan f.eks få Adobe readeren til at læse en tekst op.

Men - det skal være en engelsk udgave. Interfacet mellem programmerne og oplæsningsfunktionen virker ikke i DK udgaver.

Zivago
Besvar