Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
snabelfisk skrev:Det virker 100% jeg har lige lavet det.
Ja, det gør det sgu' også. Tak. Nu har jeg installeret IE7 på min vens computer og leget lidt med opsætningen osv. Det er faktisk ganske positivt. Jeg må indrømme jeg godt kan lide IE's måde at håntere tabs på, det er langt hurtigere og brugervenligt end FF. FF2 har jeg testet og der er så lidt nye ting i den, at jeg overvejer at køre lidt IE7 i en periode.
Selvom jeg dog har sværget til FF i et års tid nu, men der var IE6 i mine øjne heller ikke et alternativ til den.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
snabelfisk skrev:Det virker 100% jeg har lige lavet det.
Ja, det gør det sgu' også. Tak. Nu har jeg installeret IE7 på min vens computer og leget lidt med opsætningen osv. Det er faktisk ganske positivt. Jeg må indrømme jeg godt kan lide IE's måde at håntere tabs på, det er langt hurtigere og brugervenligt end FF. FF2 har jeg testet og der er så lidt nye ting i den, at jeg overvejer at køre lidt IE7 i en periode.
Selvom jeg dog har sværget til FF i et års tid nu, men der var IE6 i mine øjne heller ikke et alternativ til den.
Jeg ved godt dette ikke er et IE7-topic, men alligevel.
Jeg giver dig fuldt ud ret i, at deres tab-funktion er rigtig god (se billede). Men med deres opsætning, som er markeret med rød, fjerner jeg hver gang, men kommer igen hver gang jeg åbner IE7. Hvordan retter jeg det?