Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg søger ikke bare et alm. skydespil, men et spil hvor man for det meste skal snipe
Er blevet lidt træt af alle de spil hvor der er fuld fart på, så søger et spil hvor tempoet er sat lidt ned, altså snipe!
Er der nogen der ved om sådan et spil findes, eller om man kan finde noget lignende?
Det der ser ikke dårligt ud.
Da jeg også er lidt CoD fan, så holder det her jo fint stilen!
EsMr skrev:Deerhunter er også fedt, hvis det er sådan et du søger..
Har spillet en anden version før...
Det er nu trættende at spæne en skov rundt for at finde en hjort
Her er tempoet nok også sat lidt for meget ned, ellers tak
Har edit i dit ene indlæg ingen dobbelt post's ændre heller i dit andet indlæg.YaKuZa_MaB OuT
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
har du fået det installeret?
Er det lige så russisk som det umiddelbart ser ud til?
mikeman DK
.......................................................................................................................................
det har jeg lige gjort og alt står på russisk og der snakkes russisk. så det er ikke så nemt at spille/forstå hvad de siger
mikeman DK
mikeman dk skrev:det har jeg lige gjort og alt står på russisk og der snakkes russisk. så det er ikke så nemt at spille/forstå hvad de siger
lad være med at installere det, jeg har lige brugt et par timer på at få mit virus program til at virke igen
mikeman DK