Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg søger et program der er i stand til at downloade filer fra Rapidshare.com og evt. rapidshare.de
Jeg har ført brugt programmet RapGet, men da dette ikke virker må jeg lede efter andre programmer der kan klare det for mig.
Jeg har prøvet FlashGet, hvilket ikke var et positivt bekendtskab.
Nogen der kender et program der kan klare links til rapidshare.com?
Det skal lige siges at jeg har premium!
DoMiNaToR skrev:Har du prøvet at opdatere din rapget, hos mig virker det fint til trods for at jeg ikke har premium
Hentede det lige igen og tjekkede det uden premium, der virkede det fint.
Når jeg så indtastede min premium info vil den ikke.
Så rapidshare har nok blokeret for det
Så søger stadig et nyt program der kan klare opgaven.
Har I husket at installere den SSL-fil der ligger på rapget's hjemmeside? Hvis rapidshare.com-links stadig ikke virker, så prøv at logge ind på jeres premiumkonto, og så gå ind i options og afmærk den rubrik der hvor der står "Direct Download" og tryk save..
overlord skrev:@til jer der ikke kan få det til at virke
Har I husket at installere den SSL-fil der ligger på rapget's hjemmeside? Hvis rapidshare.com-links stadig ikke virker, så prøv at logge ind på jeres premiumkonto, og så gå ind i options og afmærk den rubrik der hvor der står "Direct Download" og tryk save..
overlord skrev:@til jer der ikke kan få det til at virke
wee min premium virker nu i rapget ... jeg bukker og takker
<<<<<<<<<<<<<
så skal der fanme hentes musik videoer igen, jeg var fanme kommet bagud
Øhh, jeg fatter zero af det der RapGet. Jeg plejer at bruge Rapidget, men virker jo ikke til .com mere. Jeg har premium, 20-30 filer fra .com jeg skal have ned, men ved ikke helt hvordan?
Jeg har også hentet det der SLL ting - Så, hvad nu ?
RapGet bliver åbenbart ikke opdateret så ofte mere. Så hvis man stadig har brug for at suge store mængder af filer fra Rapidshare, så kan jeg anbefale at prøve at bruge Universal Share Downloader. Plus den æder også mange andre sites end lige Rapidshare.