Komprimerede images af dvd-rip

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
xavis

Komprimerede images af dvd-rip

Indlæg af xavis »

Hej folkens

Nu har jeg efterhånden prøvet de forskellige muligheder, der findes i Alcohol, Nero og DVD Shrink, men jeg synes ikke, jeg kan finde en måde, hvorpå man både kan komprimere indholdet af en dvd, samtidig med, at det holdes som et image.

Jeg har komprimeret med DVD Shrink, men så bliver output-filerne jo i .vob, .ifo, .bup osv. Derefter har jeg så prøvet at lave et image med Nero ved at anende disse filer, men det fucker up, og kan tilsyneladende ikke lade sig gøre.

Formatet (.img, .iso, .nrg, .mdf, .bin, ..., ...) af imaget er egentlig underordnet, men jeg ville bare gerne have, så komprimeringen producerede et image, jeg kunne benytte istedet for de filer.

Jeg håber, det er til at forstå, og at der er nogle folk derude, der kan hjælpe mig...

På forhånd tak
Xavis
Beware - the return of the pigs is near!!
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Re: Komprimerede images af dvd-rip

Indlæg af TD-MILI »

xavis skrev:Hej folkens

Nu har jeg efterhånden prøvet de forskellige muligheder, der findes i Alcohol, Nero og DVD Shrink, men jeg synes ikke, jeg kan finde en måde, hvorpå man både kan komprimere indholdet af en dvd, samtidig med, at det holdes som et image.

Jeg har komprimeret med DVD Shrink, men så bliver output-filerne jo i .vob, .ifo, .bup osv. Derefter har jeg så prøvet at lave et image med Nero ved at anende disse filer, men det fucker up, og kan tilsyneladende ikke lade sig gøre.

Formatet (.img, .iso, .nrg, .mdf, .bin, ..., ...) af imaget er egentlig underordnet, men jeg ville bare gerne have, så komprimeringen producerede et image, jeg kunne benytte istedet for de filer.

Jeg håber, det er til at forstå, og at der er nogle folk derude, der kan hjælpe mig...

På forhånd tak
Xavis
du kan vælge at dvd shink laver "dit projekt" til en iso fil.. når den er færdig..

håber det var svar på det du søgte, for er ikke helt med hvad det var du søgte...
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Billede
xavis

Indlæg af xavis »

Nej, det kan jeg nemlig ikke - jeg kan vælge, om jeg vil ha' Nero til at brænde en skive med det, jeg lige har 'produceret' med DVD Shrink.

Men lige meget - der gik et lys op for mig; det er alt for lang tid siden, jeg har arbejdet med det her! :P
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

altså... åben img vobfilerne eller what ever med dvdshrink og sig backup

Billede

så klik i target device..
xavis

Indlæg af xavis »

Aaahhhhhh...den havde jeg så ikke lige luret!!

Mange tak! :-)
Besvar