Trådløs netværk

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
SneTh
Kontakt:

Trådløs netværk

Indlæg af SneTh »

Sidder lige på skolen med min bærbar, det indbyggede trådløse netværk og et eksternt trådløst netværk. Mit spørgsmål lyder så på om jeg med mit ene trådløse netkort kan lave et netværk som andre kan connecte til så vi kan dele filer med hinanden og hvis dette kan lade sig gøre hvordan man så gør?

--=SneTh=--
Aly
Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre

Indlæg af Aly »

Hvad er det nu galt med Del mapper ? Også skrive hiandens Ip med \\xxx.xxx.xxx.xxx
Elers hent Serv-U http://www.serv-u.com/
Enten fra Emule eller noget Torrent ?

Så kan folk jo hente fra dig.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

ellers så hent bulletproof - dejligt nemt program.! Du kan hente dette program på download.com
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Skolen så vidt jeg ved lukket for den slags spas. Det kan altså ikk lade sige gøre at jeg på mit ene netkort henter internet og på det andet laver en forbindelse de andre kan gå ind på så vi foreksempel kan spille imod hinanden og hente ting fra hinaden?
Deejay_Wonder
Kontakt:

kan I ikke connecte til det trådløse netværk og på den måde finde hinanden? Det har jeg gjort 100000 gange og spillet imod andre. I burde da kunne finde hinanden inden under netværksforbindelser.! Ellers hjælper det så ikke at skrive hinandens ip?
Ziko
Kontakt:

Indlæg af Ziko »

Som jeg forstår dig er det nødvendigt at i har en hub/switch/router for at kunne lave et mindre netværk, hvor i kan dele ting og spille mod hinaden.

/ziko
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Altså hvis i er på nettet...

http://www.hamachi.cc/

Så hent det der, så skulle i kunne køre LAN over nettet og dele chatte osv...
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Tak for de mange svar. Altså jeg har fundet alternative måder at connecte til hinanden. Men mit spørgsmål gik egentlig på om man med et trådløst netkort kunne lave en slags "trådløs router" som andre så kunne connecte til?

--=SneTh=--
Deejay_Wonder
Kontakt:

SneTh skrev:Tak for de mange svar. Altså jeg har fundet alternative måder at connecte til hinanden. Men mit spørgsmål gik egentlig på om man med et trådløst netkort kunne lave en slags "trådløs router" som andre så kunne connecte til?

--=SneTh=--
og til det svarer jeg ja.! Det kan lade sig gøre, men ved ikke hvordan man gør i windows. Men i linux er det ret simpelt.!
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Okay. Men sidder godt nok på en windows pc. Og du har slet ingen anelse om hvordan det skal gøres??
Besvar