Elektrisk violin eller normal violin

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Cecil

Elektrisk violin eller normal violin

Indlæg af Cecil »

Hej alle..

Jeg søger noget musik, hvori der er enten elektrisk violin eller en normal violin.. Jeg søger ikke noget specifikt, men bare forskellige numre/genre hvori ovennævnte instrumenter bliver benyttet.. Lidt i stil af Vanessa May..

Håber der er nogle, der har noget at byde på, for musik hvor der er violiner i, det er bare FEDT!

:roll:
Den Evige Jagt Efter Regnbuen
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

hvis ik jeg tar meget fejl, må man ik req'e efter genrer.. hvis du forstår mig..
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Elektrisk violin eller normal violin

Indlæg af FrZ »

Cecil skrev:Hej alle..

Jeg søger noget musik, hvori der er enten elektrisk violin eller en normal violin.. Jeg søger ikke noget specifikt, men bare forskellige numre/genre hvori ovennævnte instrumenter bliver benyttet.. Lidt i stil af Vanessa May..

Håber der er nogle, der har noget at byde på, for musik hvor der er violiner i, det er bare FEDT!

:roll:
Rapperen A+ legede i sin tid lidt med violiner i sine rap numre... Godt han ikke er på scenen mere. Ellers var der da også det der ULIDELIGE hit forrige år med en meget elektronisk violin.. RnB, RAP.. med negere.. kan heldigvis ikke huske det ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Gigi's violin ?
Besvar