Lave Windows til apple?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Am0k

Lave Windows til apple?

Indlæg af Am0k »

Hey

Er det muligt at ændre sit layout på computeren fra windows til mac?
Altså først og fremmest på skrivebordet, vil jeg gerne fjerne den oprindelige startmenu, og placere apples genveje i bunden af skærmen. Altså beholde windows styresystem, men lave en næsten 100% identisk apple design og layout.

Gerne links og navn til programmer/software.

På forhånd tak
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Billede
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

vi har haft en trådlig fornylig herinde ang. dette topic så prøv søgefunktionen... men vil ikke starte en ny mac vs. windows krig, selvom jeg godt kunne få lyst.. :D som jeg har sagt så mange gange før: man propper heller ikke et Mercedes emblem på sin Skoda Oktavia...
CrazyBrain
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Hehe.. kunne ellers godt tænke mig at diskutere med dig.. Ikke fordi jeg har nogle gode argumenter for at windows er bedre eller noget.. Men folk der går op i deres styresystem (tænker specielt på linux-folk) har det med at tage det meget personligt, hvis man siger noget dårligt om deres elskede system.. :)

I skulle prøve det en dag.. God underholdning.. :D
Billede
Cardio
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

Nogle der kender nogle programer til Windows som laver skrivebordet om alt ikke kun til Mac.
Billede

<i>Cardio © 2004 - 2006 All Rights Reserved</i>
CrazyBrain
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Du kan prøve at kigge på ThemeXP.. kan være der er noget du ka li..

http://www.themexp.org/listings.php?type=vs&view=date

det er self stadig xp, men det kan komme til at se meget fikst ud..
Billede
Cardio
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

Fuck nogle fede tema'er :D
Billede

Cardio
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

Nogle der har erfaring med de der?
Og kan det give nogle problemer med Windows osv.?
Billede

CrazyBrain
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Der kan jeg ikke hjælpe.. jeg er generelt ret ligeglad med, hvordan min windåse ser ud.. standard baggrund, med den lækre blå menu osv.. :)
Billede
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Ocean#2 skrev:vi har haft en trådlig fornylig herinde ang. dette topic så prøv søgefunktionen... men vil ikke starte en ny mac vs. windows krig, selvom jeg godt kunne få lyst.. :D som jeg har sagt så mange gange før: man propper heller ikke et Mercedes emblem på sin Skoda Oktavia...
Enig, sidder så meget og nyder min ibook... fuck hvor er det nice.
Cardio
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

CrazyBrain skrev:Der kan jeg ikke hjælpe.. jeg er generelt ret ligeglad med, hvordan min windåse ser ud.. standard baggrund, med den lækre blå menu osv.. :)
Hehe vil bare gerne ha noget der er lidt mere specielt. ;D

Har med den Grå Menu;D
Billede

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe folk skulle købe en mac hvis de vil have mac brugerflade.
Cardio
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

DjMail skrev:hehe folk skulle købe en mac hvis de vil have mac brugerflade.
Jah det er nok rigtig nok ;D
Billede

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

som crazybrain er jeg ret ligeglad med hvordan mit OS ser ud. Jeg har lige formået at skifte mit billede på skrivebordet. mere bliver der squ ikke gjort ved det.

Jo alt sal være classic windows. får lange løg, grøn urin og rigtig ondt i hovedet af at se på det dersens XP lort.
EMR

Indlæg af EMR »

tror bla. jeg har været med til at starte et topic hvor der blev flamet på de andres styresystemer :D
Cardio
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

Fik lige afvide af en ven at det var dumt at hende de der tema'er til Windows da den skader Windows og bruger sygt meget CPU på de der skins
Billede

EMR

Indlæg af EMR »

Tak for oplysningen, nu jeg tænker over det kan jeg faktisk godt huske jeg har haft StyleXP, og min computer kunne seriøst næsten ikke køre.
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Hvis I vil lege smarte (have mac osX brugerflade) så køb dog en mac og nyd alle de funktioner som dette fantastiske operativsystem ligger inde med...

JEG ELSKER MIN MACBOOK..... :D :D :D :D de bedste penge jeg til dato har brugt...
Cardio
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

Ocean#2 skrev:Hvis I vil lege smarte (have mac osX brugerflade) så køb dog en mac og nyd alle de funktioner som dette fantastiske operativsystem ligger inde med...

JEG ELSKER MIN MACBOOK..... :D :D :D :D de bedste penge jeg til dato har brugt...
Bryder mit ikke om Mac. Men syntes der er mange fede Skins osv. det er kun lige for at pimp'e Windows lidt op
Billede

Am0k

Indlæg af Am0k »

Der er jo også meget du går glip af med en mac. De er fede i design osv, men mange programmer og spil fås ikke til mac. Men som studiecomputer er den genial.
Ocean#2 skrev:Hvis I vil lege smarte (have mac osX brugerflade) så køb dog en mac og nyd alle de funktioner som dette fantastiske operativsystem ligger inde med...

Besvar