Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg har også fået lidt i aften... Ikke meget, men fuck hvor den gave er nice.
2 stks billetter til operaen i Manchester næste år, hvor Gorillaz sætter en opera op. Ja, operaen hvor Gorillaz laver musikken, hedder Monkey Journey to the West. Yes sir, så har vi mere Abe land, det bliver så vildt...
LeG0lAsDK skrev:2 stks billetter til operaen i Manchester næste år, hvor Gorillaz sætter en opera op. Ja, operaen hvor Gorillaz laver musikken, hedder Monkey Journey to the West
Har holdt lidt forhjul med knægten i aften, og fik således den første byge:
Part One:
Et meget abstrakt maleri, udført af min 3 år gamle datter (hun har jo talent!)... NOT! - men sød tanke
Noget dufte gejl fra YSL - Kouros tror jeg det hedder...
Et ½ komfur (Indbygnings ovn + keramisk dropnette) - Min kone fik den anden ½-del hvilket jo egentligt er ret praktisk
Og så et par over lækre MC støvler til den nye sæson - YES
ja, hvorfor ikke deltage her, her julemorgen gav jeg mig selv et Canon ixus 60 i julegave...
CCD på 6,0 megapixel
3x optisk zoom
DIGIC II og iSAPS
LCD-skærm på 2,5"
16 optagemetoder og My Colors
VGA-film med 30 billeder/sek.
ISO 800 og optagelse i bredformat
PictBridge og Print/Share-knap
Resten bliver skrevet på her 2 juledag eftersom jeg ikke kommer hjem før
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!
Det fik jeg:
Penge-Pung (Den gamle var smadret!)
2 Shine T-shirts
1 Shine trøje
Björn Borg boksershorts (I like)
Beckham Intimately (Parfume)
Adidas Træningstrøje (Direkte import fra Brazil)
Det fik jeg idag - mere kommer imorgen:
1 Samsøe & Samsøe trøje v-hals
1 dynehjemmesko
1 klovn 3 dvd
1 René Fris: mand - tæm din krop!
1 G-star trøje (grå)
Et pænt pengebeløb fra mormor!
Jeg har fået 2 par sko, 2 cd´er, en blender, en bog, penge, pung og noget nyt bestik. Det var nice...
Da klokken var 18.30 valgte min mormor lige at få en blodprop :S Så stemnigen blev lidt tight der, men det blev da en god jul alligevel...Nu er jeg kommet hjem i lejligheden, og en masse venner kommer snart! Skål!
1 stk trøjeting med v-udskæring.. (sådan en man kan have uden over en skjorte)
1 sæt sengetøj (skal dog byttes, da jeg hellere vil have pengene og skal bruge 2 sæt)
lagener
badehåndklæder
Hugo Boss deo, som også skal byttes.. Ikke nogen vild høst, men dog en høst.
Og takket være CyberZink venter jeg med at købe min julegave til mig selv til EFTER d. 9/1, da Apple har noget ting der, så satser på at iPod falder i pris