Kommentarer til CA Yearmix 2006
Redaktør: Moderators
Kommentarer til CA Yearmix 2006
Lad os prøve at samle kommentarerne til dette års mix i denne tråd.
...
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Efter de første 10-15 minutter må jeg sige, at jeg er lidt skuffet. Numrene er som sådan fede nok, men det har bare ikke virket fængende på mig endnu.
Mange af numrene virker heller ikke til at passe ordentligt til hinanden, men det er nok bare mig. Der er jo stadig 55 minutter tilbage af mixet.
Tak til TV2 for at levere introen
...
Mange af numrene virker heller ikke til at passe ordentligt til hinanden, men det er nok bare mig. Der er jo stadig 55 minutter tilbage af mixet.
Tak til TV2 for at levere introen
...
Efter en time vil jeg stadig sige, at jeg er lettere skuffet. Mixet mangler det, der gør det ekstra.
Alle mixere skal dog have stor ros for deres arbejde, selv om nogle er bedre end andre. Mixet skal dog nok blive voldspillet de næste mange dage, men som jeg sidder lige nu synes jeg 2005 mixet var bedre.
Lige nu er det her mix mere sådan et baggrundsmix end et fyr den for vildt af mix i mine ører.
...
Alle mixere skal dog have stor ros for deres arbejde, selv om nogle er bedre end andre. Mixet skal dog nok blive voldspillet de næste mange dage, men som jeg sidder lige nu synes jeg 2005 mixet var bedre.
Lige nu er det her mix mere sådan et baggrundsmix end et fyr den for vildt af mix i mine ører.
...
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Tough luck...Ocean#2 skrev:Yeeeeeeeees ingen Basshunter - Boten Anna på tracklisten...
Mixet fortjener lige en lytter mere inden jeg smider kommentarer, men jeg vil sige at jeg syntes i har gjort et rigtigt flot arbejde for at få html delen på http://www.home.no/ca-yearmix/ til at virke flot og professionel. Meget stor ros for det. Måske vi kan få den på engelsk næste år også, så vi kan blive lidt internationale også

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
hmm.. jeg må indrømme jeg blir en smule skuffet når folk siger det ikke er det bedste de har hørt.. og at der ikke er noget "knald på" altså vi kan vel nok blive enige om at numrene spiller en væsentlig rolle.. så det er i hvert fald en del af løsningen.. den danske del mangler også.. så tjah.. jeg er nok bare en lille pivskid der ikke kan tåle sandheden.. men omvendt vi kan jo ikke allesammen have samme smag.. jeg syntes det var super fedt og absolut i top 2 over de bedste yearmixes.. det kan godt være det er forkert jeg sider og roser noget jeg selv har haft en stor rolle i.. sry.. men det er lidt blandet følelse at sidde tilbage med lige nu
sry for mit tuderi.. det er nok meget bedre imorgen
nite ppl.. og tusind tak for et fedt arbejde til allesammen...
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Hvilken del af www.home.no/ca-yearmix er ikke på engelsk?Ace skrev:Måske vi kan få den på engelsk næste år også, så vi kan blive lidt internationale også

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_