Req: Per Vers - 365 dage

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
niller

Req: Per Vers - 365 dage

Indlæg af niller »

Hej alle og godt nytår!

Jeg så nytårsaftensdag noget af et program på tv2, som jeg senere har fundet ud af hedder "TV2 006 - året i ord og billeder" og vist var en genudsendelse fra 1. juledag. Heri lavede Per Vers et recap over 2006 over Jay-Z's "What More Can I Say". Rigtig lækkert med svedige rim, som vi kender ham, og efter sigende kaldet "365 dage":

http://hiphop.dk/nyheder/Per-V-samler-a ... heder/1626

Der skulle vel ikke være nogen, der har rippet Pers optræden eller på anden måde ligger inde med tracket? Har ikke umiddelbart kunnet finde det nogen steder...
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

yeah super fedt, per v kan det shiit

er også meget interesseret
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

er helt klart med på rec her
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hvis nogen har styr på ripningen fra sputnik, så ligger hele nytårsshowet derinde til fri benyttelse.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
niller

Indlæg af niller »

Selve ripningen burde man vel kunne lave med en almindelig lydkortsripper, uden jeg da ved det med sikkerhed, men hvis du mener fri benyttelse = gratis kan jeg ikke helt få det til at fungere. Når jeg vælger programmet kommer jeg videre til en betalingsside.
Brugeravatar
FuKe

Indlæg af FuKe »

3dotz skrev:Hvis nogen har styr på ripningen fra sputnik, så ligger hele nytårsshowet derinde til fri benyttelse.

...
Hmm.. Kan du give mig et direkte link til det? Jeg kan nok godt rippe det hvis det er :)
niller

Indlæg af niller »

Så vidt jeg kan se skal man betale for at se showet. Men hvis du skulle træffe at have et abonnement eller der er noget jeg overser må du meget gerne rippe ved at gå ind på http://sputnik.tv2.dk/ og vælge "året der gik" placeret nederst i vinduet til venstre for skærmen. Tryk "se alle" og vælg programmet "TV2 006 - året i ord og billeder".
Brugeravatar
FuKe

Indlæg af FuKe »

niller skrev:Så vidt jeg kan se skal man betale for at se showet. Men hvis du skulle træffe at have et abonnement eller der er noget jeg overser må du meget gerne rippe ved at gå ind på http://sputnik.tv2.dk/ og vælge "året der gik" placeret nederst i vinduet til venstre for skærmen. Tryk "se alle" og vælg programmet "TV2 006 - året i ord og billeder".
Ja, det har du hvis ret i.. Og jeg har desværre ikke noget abonnemt :(
Besvar