World Of Warcraft - The Burning Crusade

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

night_hawk

World Of Warcraft - The Burning Crusade

Indlæg af night_hawk »

Hvor mange af jer spiller stadigvæk wow ? :D og hvem skal ha expansion nu her :D?
Billede
Ocean
CA Ninja Turtle
Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...

Indlæg af Ocean »

Shit nu skal man til at høre på det rene nørderi igen...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe fik en sms fra en mate som var på vej på arbejde for 3 timer siden. angiveligt stod der folk i kø foran en spillebiks og ventede på at kunne købe det nye WoW.... det er fandme sindsygt
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Ale Blockbusterbutikker i DK åbnede her for 25 minutter siden - 23.59...
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

haha ja blev nød til at tage derop for at se alle de folk..:D sikke nogle geeks der var deroppe.. har aldrig været så flad af grin.. :D og købte lige spillet nu jeg var der..
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Er kun lvl31 warrior (min første character), så ved ikke hvor sejt det vil være at købe expansionen nu.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Så en en religionsstuderende blive interviewet i TV2 nyhederne i går aftes. Han stod inde på Boomtown netcafeen i Kbh., hvor han plaprede meget entusiastisk om den nye udvidelse til spillet. Damn han lød nørdet ;D

Har aldrig set spillet i aktion, men har set for mange af mine kammerater smide hvad de havde gang i pga. spillet... vi snakker studier, kærester, jobs og lignende. Fandeme en skam at et spil har så meget magt, men på den anden side er der også mange der sagtens kan styre det.
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Hmm.. Jeg regner med at skaffe mig den.
Har på nuværende 5 60ere og føler ikke rigtig der er så meget jeg ikke har prøvet længere... Så nu glæder mig til en ny udfordring.

Iøvrigt... Nogle mennesker kan måske ikke finde ud af at sætte grænser.

http://img440.imageshack.us/my.php?imag ... lvawv8.jpg (Se chatten i nedre venstre hjørne)

Da det er knap 2 år siden spillet blevet udgivet betyder det, at han har spillet omkring 10 timer i gennemsnit på daglig basis siden udgivelsen - og så har man vist et afhængighedsproblem.

Iøvrigt så er tiden kun den tid man har "været logget ind" d.v.s. ingame-tid.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

det er fanme vildt.. og exalted med alt.. det er jo sygt..
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

damn ja det spil kan jeg sku ikke sætte mig ind i det er sku for wird også det at man skal betale for at game online det fatter jeg heller ikke man gider
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Prisen er ikke særlig vold og det gør efter min mening ikke noget, at der er en lille fee for at de kører flere hundrede servere, som du har adgang til. De har mulighed for at få hjælp på de fleste tider af døgnet. Der er vedligeholdelse af servere, indhold og sikkerhed.
Jeg synes det er fair nok... Og så skal man tænke på at jeg har spillet det spil i over 2 år og begynder først så småt at løbe tør for content nu - hvor der så alligevel kommer en udvidelse til det.
Tjilloh

:)

Indlæg af Tjilloh »

Hvor mange timer har du så brugt dwr ?? :)

Altså total time eller hvad det hedder(Spiller ikke selv, så kender ikke lige fagudtrykket :P)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Ved jeg egentlig ikke... På min hoved char har jeg brugt 60 dage... Har ikke brugt noget overhovedet i nærheden på de andre... muligvis 10 dage på hver af de andre.. sådan i snit...

Så 100 dage i alt..

Fordelt over 5 characters..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hoopstar skrev:haha ja blev nød til at tage derop for at se alle de folk..:D sikke nogle geeks der var deroppe.. har aldrig været så flad af grin.. :D og købte lige spillet nu jeg var der..
ja du er slet ikke som dem i køen....slet ikke
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg skal hente mit idag eller imorgen... :)

Ikke fordi jeg ikke gerne ville have haft det klokken 00.01 tirsdag, men med en normal arbejdsuge, så er det ikke vildt sjovt at give sig til at installere noget man så kan begynde at spille kl. 03 hvis man er heldig, når man skal op kl. 06... Og så gad jeg bare ikke stå ude i blæsten og kulden.
Næh.. Jeg er bare for doven. Har reserveret det istedet.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg tror bare jeg skal holde min mund i den her tråd. Ellers ville jeg jo formærme de tricks alle konfirmationsknægte bruger blå mandag til at føle sig seje og score Mona fra parallelklassen... Screendumpet gav mig grineflip - og det var ikke pga. spilletiden :wink:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

DjMail skrev:
Hoopstar skrev:haha ja blev nød til at tage derop for at se alle de folk..:D sikke nogle geeks der var deroppe.. har aldrig været så flad af grin.. :D og købte lige spillet nu jeg var der..
ja du er slet ikke som dem i køen....slet ikke
nej nej da.. hehe.. ej vil sq ikke forsvare mig selv er der ingen grund til.. jeg tog kun derop fordi jeg kunne og fordi jeg bor lige op af butikken der sælger det..
dwr skrev:...så er det ikke vildt sjovt at give sig til at installere noget man så kan begynde at spille kl. 03 hvis man er heldig, når man skal op kl. 06...
det tog nu kun 20 min at installere og kørte fint de 10 min jeg testede det..
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Og så er kl. 00.30... Jeg er ikke så afhængig, at jeg vil lade det genere min døgnrytme og give mig for lidt søvn til at arbejde...
Da jeg gik i skole kunne man nemt gå i seng kl. 4-5 stykker af og til og så møde i skole kl. 8... Det resulterede bare i, at man ikke fik lyttet helt godt efter, men det er lidt surt at købe hjem for 100.000€ istedet for 10.000€ fordi man ikke lige har fået nok søvn til at checke tingene ordenligt igennem...
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

nej skulle også bare se det.. og da jeg møder til en tid hvor jeg syns jeg godt kunne tillade mig det røg det sq lige ind
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

Jeg kan godt vente og jeg kan godt vente længe... Har så lidt travlt med det, har været løbet tør for content i 2-3 mdr. da jeg stoppede kan da godt være de er blevet hurtigere til at komme med nyt. Men følte det var spild af tid, sådan får jeg det hurtigt.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Besvar