Microsoft office hele pakken cracked
Redaktør: Moderators
Medmindre du skal lave en større aflevering, hvilket du næppe ville kunne nå til imorgen, så har du nu ikke brug for andet end word.
I tilfælde af at det rigtig knibe, så er der massere af gratis tekstmanipulationsprogrammer (woot et ord) ude på nettet. F.eks. OpenOffice mener jeg er gratis.
Det er ikke ment som noget irettesættende, da du har ret til at spørge efter programpakken, men bare en hjælp, så du muligvis kunne komme igang lidt før.
I tilfælde af at det rigtig knibe, så er der massere af gratis tekstmanipulationsprogrammer (woot et ord) ude på nettet. F.eks. OpenOffice mener jeg er gratis.
Det er ikke ment som noget irettesættende, da du har ret til at spørge efter programpakken, men bare en hjælp, så du muligvis kunne komme igang lidt før.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
:(
Jeg har ikke tænkt på det før nu, så ret nedern', men prøver lige det der openoffice du snakkede om (;
Soaring
Openoffice er gratis og kan hentes fra OpenOffice.org
Et andet alternativ er AbiWord - ligeledes gratis og udemærket. AbiSource.com
Og vil man helt undgå installationer af nogen art, og kan nøjes med det helt basale (som de fleste kan til f.eks. en almindelig stil), så er Google Docs en mulighed. Gratis, foregår online - selv når dokumenter skal gemmes. De kan selvfølgelig også gemmes på ens egen harddisk, men det er ikke et krav
Google Docs & Spreadsheets
Jeg benytter mig selv ofte af de tre ovenstående hvis jeg skal lave noget enkelt ud fra GUI-applikationer. Ellers er der altid TeX (LaTeX, MikTeK etc.) Men det lærer du nok ikke helt inden imorgen. Ligeledes gratis og helt igennem fremragende.
Et andet alternativ er AbiWord - ligeledes gratis og udemærket. AbiSource.com
Og vil man helt undgå installationer af nogen art, og kan nøjes med det helt basale (som de fleste kan til f.eks. en almindelig stil), så er Google Docs en mulighed. Gratis, foregår online - selv når dokumenter skal gemmes. De kan selvfølgelig også gemmes på ens egen harddisk, men det er ikke et krav
Google Docs & Spreadsheets
Jeg benytter mig selv ofte af de tre ovenstående hvis jeg skal lave noget enkelt ud fra GUI-applikationer. Ellers er der altid TeX (LaTeX, MikTeK etc.) Men det lærer du nok ikke helt inden imorgen. Ligeledes gratis og helt igennem fremragende.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
bukkebrusen
- Captain
Kan du ikke bare pakke den i mindre RAR filer og så uploade til Rapidshare.com?bukkebrusen skrev:Jeg har Microsoft Office Enterprise 2007 i dansk, men smid mig en side i ved som kan tage 573,16MB med good speed og så forlanger jeg bj's af admins når jeg har uploaded denmimic skrev:Der var vel ikke nogen der kunne smide Office 2007 DK op?
Du kan evt. bruge: http://rapidshare.com/en/rapiduploader.html
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?-
bukkebrusen
- Captain
Jeg er i mit dovne hjørne men vil dog gerne hjælpe, så findmig et site der kan tage 600MB eller over med fin speed. Så uploader jeg den i nat.mimic skrev:Kan du ikke bare pakke den i mindre RAR filer og så uploade til Rapidshare.com?bukkebrusen skrev:Jeg har Microsoft Office Enterprise 2007 i dansk, men smid mig en side i ved som kan tage 573,16MB med good speed og så forlanger jeg bj's af admins når jeg har uploaded denmimic skrev:Der var vel ikke nogen der kunne smide Office 2007 DK op?
Men ligenu skal jeg ud og lave lækker aftensmad til min veninde og jeg
He who dies with honor is a dead man!
Man behøver nu heller ikke gøre så meget for at smide den på rapidshare!bukkebrusen skrev:Jeg er i mit dovne hjørne men vil dog gerne hjælpe, så findmig et site der kan tage 600MB eller over med fin speed. Så uploader jeg den i nat.mimic skrev:Kan du ikke bare pakke den i mindre RAR filer og så uploade til Rapidshare.com?bukkebrusen skrev:Jeg har Microsoft Office Enterprise 2007 i dansk, men smid mig en side i ved som kan tage 573,16MB med good speed og så forlanger jeg bj's af admins når jeg har uploaded denmimic skrev:Der var vel ikke nogen der kunne smide Office 2007 DK op?
Pakke den i RAR filer og lægge dem ind i rapidupload, så uploader den automatisk alle!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?-
bukkebrusen
- Captain
mimic skrev:Den er allerede pakket ned i RAR filer når den fylder 573,16MBbukkebrusen skrev:Jeg er i mit dovne hjørne men vil dog gerne hjælpe, så findmig et site der kan tage 600MB eller over med fin speed. Så uploader jeg den i nat.mimic skrev:Kan du ikke bare pakke den i mindre RAR filer og så uploade til Rapidshare.com?bukkebrusen skrev:Jeg har Microsoft Office Enterprise 2007 i dansk, men smid mig en side i ved som kan tage 573,16MB med good speed og så forlanger jeg bj's af admins når jeg har uploaded denmimic skrev:Der var vel ikke nogen der kunne smide Office 2007 DK op?
Man behøver nu heller ikke gøre så meget for at smide den på rapidshare!
Pakke den i RAR filer og lægge dem ind i rapidupload, så uploader den automatisk alle!
Ligefrem et tekstmanipuleringsprogram - hvad skal han manipulere teksten til at tro og tænke?dwr skrev:... så er der massere af gratis tekstmanipulationsprogrammer (woot et ord) ude på nettet.
Ville nok kalde det et redigeringsprogram eller editeringsprogram.
Nok om det, grinede bare indvendigt
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
www.gigasize.com - tager i hvert fald filer indtil 1,5 gb på gratis konto
Skal dog ikke lige sige om speeden er tilfredsstillende for dig
-
bukkebrusen
- Captain
Jeg var ved at uploade i nat, men den stoppede af en eller anden grund ved omkring de 400MBDrud skrev:www.gigasize.com - tager i hvert fald filer indtil 1,5 gb på gratis konto
Men prøver igen i dag men tager op til 4 timer for mig at uploade derinde.
-
bukkebrusen
- Captain
Så kom den op Micrsoft Office Enterprise 2007 DK
http://www.gigasize.com/get.php/1123553 ... e.2007.rar
Værsgo'
http://www.gigasize.com/get.php/1123553 ... e.2007.rar
Værsgo'