Hey guys..
Ville blive meget glad, hvis i kunne svare på hvad der er galt her:
Jeg var igang med at brænde nogle xvid movies ud på dvd diske fordi jeg manglede lidt plads.. Nero lavede så tilfældigvis fejlbrænding men jeg kunne starte den forfra og så var de brændt rigtigt. Jeg går så for en sikkerheds skyld ind på den brændte dvd disk for at tjekke om filerne kan afspilles, så jeg ikke mister disse 4 film pga. en fejlbrænding. Alle kører fint undtagen Wedding Crashers. Der er baggrunds lyd og diverse lyd effekter, men lyden på deres stemmer manglede.. Så tænkte jeg at det var underligt og prøvede at gå ind på min hdd og se om den også gjorde det der. Det gjorde den så. Jeg tænkte så at det nok var nogle codecs jeg manglede, men fandt det stadig underligt da jeg sagtens kunne afspille de enkelte afsnit af prison break og diveres musik videoer.. Jeg kom så i tanke om at jeg havde glemt at installere vlc player, efter at jeg lige havde formateret. Efter denne installation begynder der så at ske en masse mystisk. Lige for at holde jer informeret, så vil jeg helst have xvid film afspillet i media player. Jeg åbner så wedding crashers i media player efter installationen for at se om det havde nogen forskel, men computeren gik helt kold. Jeg måtte så slukke computeren manuelt via power knappen og da jeg startede op igen var filmen slettet. Jeg prøvede så med en ny film.. Lucky number slevin. Og der manglede lyden på stemmerne igen i media player og mener også at billedet var væk der. Så prøvede jeg i vlc og der var stemmerne og billedet på plads.. Så ville jeg straks prøve nogle live shows og andet, at afspille det i media player, da jeg vidste at det virkede før.. Den fryser så fast igen imens jeg prøver at åbne en fil og jeg slukker manuelt igen. Derefter er alle mine live show væk! Undtagen dem der var anbragt i hver sine seperate mapper. Altså dem der ikke var i mapper som lå sammen med den fil jeg prøvede at åbne var væk!
Det underlige er bare at lucky number slevin og your mine and ours som jeg også prøvede, ikke blev slettet.. Men de virkede gasnke enkelt bare ikke i lyden på stemmerne. Men alt andet lyd var med.
Hmm det er nogenlunder sådan her og i den rækkefølge det skete.. Men jeg er rimelig rundt på guvlet lige nu, fordi jeg har mistet disse filer og ville høre om nogle her, ander hvad det kan være? Udover virus måske?
Slettede filer?
Redaktør: Moderators