Min far og jeg har en lille diskution om hvem der har lavet den orginale udgave af California dreaming, jeg siger det er Mamas and Papas, og han ved ikke hlet hvem det er? Håber der er nogle der kan hjælpe mig,
California dreaming original?
Redaktør: Moderators
California dreaming original?
Hey alle har et lille problem
Min far og jeg har en lille diskution om hvem der har lavet den orginale udgave af California dreaming, jeg siger det er Mamas and Papas, og han ved ikke hlet hvem det er? Håber der er nogle der kan hjælpe mig,
Du vinder. http://en.wikipedia.org/wiki/California_Dreamin'
The song was written in 1963 by John and Michelle Phillips while they were living in New York, inspired by Michelle's home sickness for California. At the time, the Phillipses were members of the folk group New Journeymen which evolved into The Mamas and the Papas.
--
Rent teknisk har han ikke ret, da gruppen jo hed New Journeymen, da sangen blev skrevet.
--
Rent teknisk har han ikke ret, da gruppen jo hed New Journeymen, da sangen blev skrevet.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.