Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Nu er min MSN begyndt og vise folks e-mail adresser når de logger på i stedet for deres Navn. Det er først når man trykker på den som man skal sende til den, at navnet kommer frem. Det er ikke altid den gør det, men er begyndt på at gøre det med nogens MSN adresser. Hvad skyldes dette ? Jeg kører med MSN v. 7.5
Hmm.. Nu virker mit egen msn ikke lige så kan ikke tjekke det.. Men hvis i går op i kontaktpersoner så kan i et sted derned af vælger om de skal vises efter brugernavn eller E-mail
Zukot skrev:Hmm.. Nu virker mit egen msn ikke lige så kan ikke tjekke det.. Men hvis i går op i kontaktpersoner så kan i et sted derned af vælger om de skal vises efter brugernavn eller E-mail
Den står til "Vis navn" Men det er ikke ved alle den gør det.
Eftersom microsoft er en af vores samarbejdespartner. Har der været noget bøvl. Ved at der blev udgivet en beta version af den nye MSN. Og det har givet en "overgangs børnesygdom" som de aldrig rigtig har fået løst.
Gider ikke gå i teknisk snak, men har fået afvide. De prøver at finde en løsning