Her de sidste par dage har internettet kørt mistænkelig langsomt, og jeg kan kun nedlade med 50-70 kb, jeg har prøvet diverse hastighedstest og de viser jeg har en 512 forbindelse selvom vi har 2mbit herhjemme. Troede det var TDC der fuckede op først, men prøvede på min fars computer, og der virkede det upåklageligt?
Nogen der ved om dette kan være virus, og i så fald hvordan jeg kan fjerne denne satan, da det virkelig er nederdrægtigt!
Internetproblemer - virus?
Redaktør: Moderators
Det kan nemt være en virus, havde noget lignende for en uges tid siden hvor computeren var ufattelig langsom på nettet.
Efter en scan med AVG Free, hvor den fandt et enkelt virus og fixede denne, kørte det som på skinner igen. Jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad den virus hed, men prøv at snuppe en scan med AVG
Efter en scan med AVG Free, hvor den fandt et enkelt virus og fixede denne, kørte det som på skinner igen. Jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad den virus hed, men prøv at snuppe en scan med AVG
Det er det næppe... (netkortet altså)
Hvorfor skal den slags programmer iøvrigt altid have så fesende og ukreative navne som "SUPERantispyware" - Lyder jo som et hjemmelavet program fra en 13årig.. :s
Men det lyder klart som om du har en virus.. Det med speedtesten og at det virker fint hos din far betyder jo klart, at det er et lokalt problem..
Hent aVast! og lav et scan, clean og så kør HiJackThis! og smid en log på eksperten.dk / hol.dk - så plejer du at kunne løse problemet.
Har du iøvrigt prøvet at tjekke dine porte?
Med forkert port-indstilling kan du ofte risikere dårlige hastigheder.
Hvorfor skal den slags programmer iøvrigt altid have så fesende og ukreative navne som "SUPERantispyware" - Lyder jo som et hjemmelavet program fra en 13årig.. :s
Men det lyder klart som om du har en virus.. Det med speedtesten og at det virker fint hos din far betyder jo klart, at det er et lokalt problem..
Hent aVast! og lav et scan, clean og så kør HiJackThis! og smid en log på eksperten.dk / hol.dk - så plejer du at kunne løse problemet.
Har du iøvrigt prøvet at tjekke dine porte?
Med forkert port-indstilling kan du ofte risikere dårlige hastigheder.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.