Komplet Guide til rip

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Komplet Guide til rip

Indlæg af Maunus »

Hey,

Jeg søger en komplet guide til hvordan jeg kan rippe lyd eller video på nettet, både så jeg kan gemme de film fra you tube og de lyd klip fra f.eks. my space. Programmerne som skal bruges må helst ikke være for store og indviklede.

Håber nogen har en lille guide som kan hjælpe, da jeg tror der er flere end mig som kan bruge det (:
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hvis du bare skal rippe en dvd, så er der masser af muligheder. DVDDecrypter eller DVDFab kan uden problemer rippe dvdskiver.

Derefter er det bare at finde et program, der kan omkode dem til for eksempel divx.

Jeg bruger selv divx converter, som kan kode direkte fra en dvdskive og giver muligheder for at have flere forskellige lyd og undertekster i filen.

Men der er masser af muligheder. Zivago sendte mig en gang en 5 mb stor mail med guides og programmer, der kunne bruges før det blev så enkelt som nu. Den er dog gået død. (æret være min gamle harddisk), men det er intet problem længere.

Søg på google for at finde en optager til YouTube f.eks YouTube grabber.

Det er ikke så svært længere.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
zoot84

Indlæg af zoot84 »

Hvordan gør man så med eksempelvis myspace?
Besvar