Ramstein for nybegynder
Redaktør: Moderators
Ramstein for nybegynder
Hey..
Jeg var hos en kammerat den anden dag, hvor der i baggrunden kørte en DVD med liveoptagelser. På et tidspunkt kommer der en sang, som er stille i forhold til mange andre numre de har lavet. Da sangen starter, er der en guitar solo, og så begynder vokalen. Efter lidt tid ser man en pige med tårene trillende ned af kinderne (Hun er ikke køn!)
- Ved godt det er meget tyndt, men en som kan give mig titel på nummeret? Og samtidig er jeg noget grådig, når jeg godt kunne tænke mig en som har indsigt i Ramstein, som måske listede 3 af deres stille numre op?
Takker for hjælpen.
Jeg var hos en kammerat den anden dag, hvor der i baggrunden kørte en DVD med liveoptagelser. På et tidspunkt kommer der en sang, som er stille i forhold til mange andre numre de har lavet. Da sangen starter, er der en guitar solo, og så begynder vokalen. Efter lidt tid ser man en pige med tårene trillende ned af kinderne (Hun er ikke køn!)
- Ved godt det er meget tyndt, men en som kan give mig titel på nummeret? Og samtidig er jeg noget grådig, når jeg godt kunne tænke mig en som har indsigt i Ramstein, som måske listede 3 af deres stille numre op?
Takker for hjælpen.
Nyligt udgivet DVD - så må det næsten være Völkerball... Har lige kigget tracklisten igennem - "Ohne Dich" optræder to gange (i forskellige koncerter), så det kunne meget vel være den... Hverken "Seemann" eller "Mutter" er med på nogen af Völkerball-koncerterne.Casper skrev:Mange tak for svarene..Mikkel skrev:Kan næsten kun være Mutter, hvis det er live. Der er Richards datter nemlig med live.
Var ikke præcis nok tidligere. Den pige man ser filmet, er en pige blandt publikum. Jeg kan ikke få fat i ham gutten, men mener det var en nyligt udgivet DVD ?
"Los" har også en forholdsvis "stille" start, og så hamrer den ellers derudaf efter et minuts tid... Men mit første gæt må være "Ohne Dich".
Amh, hvilken af de to numre mener du - "Ohne Dich" eller SNVM?
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
den der SNVMMikkel skrev:Nyligt udgivet DVD - så må det næsten være Völkerball... Har lige kigget tracklisten igennem - "Ohne Dich" optræder to gange (i forskellige koncerter), så det kunne meget vel være den... Hverken "Seemann" eller "Mutter" er med på nogen af Völkerball-koncerterne.Casper skrev:Mange tak for svarene..Mikkel skrev:Kan næsten kun være Mutter, hvis det er live. Der er Richards datter nemlig med live.
Var ikke præcis nok tidligere. Den pige man ser filmet, er en pige blandt publikum. Jeg kan ikke få fat i ham gutten, men mener det var en nyligt udgivet DVD ?
"Los" har også en forholdsvis "stille" start, og så hamrer den ellers derudaf efter et minuts tid... Men mit første gæt må være "Ohne Dich".
Amh, hvilken af de to numre mener du - "Ohne Dich" eller SNVM?
HVis han bare vil se dem live er standardversionen jo fin nok...chreddy1 skrev:hehe.. det kan klart anbefales at købe Special Edition eller Limited Edition frem for den originale med 1 cd og 1 dvd (bare lige et tip
)..
Ikek nogen officiel, i hvert fald.chreddy1 skrev:Mikkel: er der nogen live dvd med Rammstein hvor de spiller Mutter..? i såfald, hva hedder den..?
Vi elsker DiscoGS... *HINT: Standard Version ("lille" version), Special Edition ("mellemstor" version) og Limited Edition (den største version)*Casper skrev:Spec. edition indeholder så også videoudgaver eller hvordan?Mikkel skrev:HVis han bare vil se dem live er standardversionen jo fin nok...
.
Nåede ikke at købe den i dag, der var lidt sne...
HVis han bare vil se dem live er standardversionen jo fin nok...Mikkel skrev:chreddy1 skrev:hehe.. det kan klart anbefales at købe Special Edition eller Limited Edition frem for den originale med 1 cd og 1 dvd (bare lige et tip
)..
ja, ved godt, men alligevel.. man får da noget mere for ik særlig meget mere med Special Edition..