Hej
Er jeg den eneste der døjer med at "ligningerne" ikke bliver udskrevet på papiret fra office 2007. istedet for ligningerne laver printeren bare en streg ___.
Hvad kan det skyldes.?
For at få ligningerne udskrevet skal jeg gemme dokumentet som 97-03 format (.doc), dermed bliver ligningerne konverteret til billeder - og så kommer de med på udskriften. Problemet er bare at kvaliteten bliver dårlig på den måde.
Håber nogle har haft samme problem, og kan hjælpe mig!
Med venlig hilsen
BH
Problemer med udskrivning fra Microsoft Office 2007
Redaktør: Moderators
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Re: Problemer med udskrivning fra Microsoft Office 2007
[quote="BH"][/quote]
Fedt nick. Jeg har dykket dig tit i tankerne. (lidt offtopic, sorry)
Fedt nick. Jeg har dykket dig tit i tankerne. (lidt offtopic, sorry)

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Re: Problemer med udskrivning fra Microsoft Office 2007
Ak.. Dobbeltmoralen længe leve..Ace skrev:Fedt nick. Jeg har dykket dig tit i tankerne. (lidt offtopic, sorry)BH skrev:
Men synes stadig det er underligt...
Jeg kan jo sige udskriv: side 12 af 26 (KUN DEN SIDE)
På den måde bliver equations ikke udskrevet, men hvis jeg tager indholdet af side 12, og kopierer det ind i et nyt word dokument - så er det ingen problem.
synes godt nok det er underligt.
Prøv evt. at konvertere til PDF - her er der endda også problemer!
Jeg kan jo sige udskriv: side 12 af 26 (KUN DEN SIDE)
På den måde bliver equations ikke udskrevet, men hvis jeg tager indholdet af side 12, og kopierer det ind i et nyt word dokument - så er det ingen problem.
synes godt nok det er underligt.
Prøv evt. at konvertere til PDF - her er der endda også problemer!
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Hvor stort er dit excel ark ?
Jeg har engang bygget et 400+ sider budgetprogram, der var altså problemer med at min computer overhovedet kunne klare at ændre uskriftområdet. Det var jo ligesom en forudsætning for jeg kunne printe side 102 ud, at den var aktiv.
Det var et enkelt excel regneark på 67-68 mb. Det suger ram og cpu skal jeg lige hilse at sige. Tog en halv time for min 2200 amd at beregne igen, ved F9
Jeg har engang bygget et 400+ sider budgetprogram, der var altså problemer med at min computer overhovedet kunne klare at ændre uskriftområdet. Det var jo ligesom en forudsætning for jeg kunne printe side 102 ud, at den var aktiv.
Det var et enkelt excel regneark på 67-68 mb. Det suger ram og cpu skal jeg lige hilse at sige. Tog en halv time for min 2200 amd at beregne igen, ved F9

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson