PS3 køb...

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Svane

PS3 køb...

Indlæg af Svane »

Hej alle sammen...

Jeg kom lige til at kigge på den tyske ebay og så at man kan spare mange penge ved at købe en PlayStation 3 der.
Men er der nogle af jer som ved hvilke forskelle der er på en PS3 købt i Tyskland og en købt i Danmark? hvis der da er nogen? For de er vel begge region 2?

Svane
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Den danske PS3 kan vist ikk spille de gamle spil.. Har jeg i hvert fald hørt, ved ikk om det sandt.. Holder ikk så meget af PS'erne..
fjamz6

Indlæg af fjamz6 »

De tyske og de danske PS3 konsoller er fuldstændig ens. Samme regionskode, samme strømforsyning og samme tv-system (PAL), så køb du den trygt i Tyskland og spar penge. PS3'eren er kun bagudkompatibel med hvisse PS2/PS1-spil indtil videre da Sony har fjernet en chip i de europæiske konsoller. Sony lover dog at gøre flere og flere spil kompatible i fremtiden ved hjælp af online opdateringer.

Men alt andet lige syntes jeg at konsollen er alle de 5.000 kr. værd den koster i DK...
Svane

Indlæg af Svane »

okay... det var også det jeg havde hørt fjamz6 men ville bare lige være sikker.. tak for hjælpen
Besvar