Hjælp til Sony Ericsson USB forbindelse

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Hjælp til Sony Ericsson USB forbindelse

Indlæg af amh »

Jeg kan lige pludselig ikke få forbindelse til computeren med USB porten den kommer ikke frem og siger den har fundet det memorykort som sidder i, og den fungerer som om den ikke er tilsluttet, har prøvet og pille stikket fra og sæt det til igen, men med en anden mobil virker det fint, så det er ikke kablet der fejler noget. Nogle som ved hvad der er galt ?
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Har du prøvet og vride stikket lidt op og ned forsigtig. Reagerer den så heller ikke på noget?
Jeg har et problem når jeg sætter mit headset til, så er det ikke altid telefonen finder den. Men for mig hjælper det puste og forsøge at rengøre de plader der skal forbindes til på telefonen..
Hurtigere klovn, hurtigere..
EMR

Indlæg af EMR »

Hvilken telefon har du? Altså model.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Det er en W800i

Det hjalp og puste, men der skete så heller ikke mere end "Der er fundet ny hardware" og nu kan den så slet ikke få forbindelse..
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

prøv evt. rens lidt med en vatpind eller noget. det må næsten være telefonens forbindelse..
EMR

Indlæg af EMR »

Havde samme problem med min k750i.. min løsning var at købe nyt kabel.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hold C nede sæt tlf til USB kablet derefter sætter du det i computeren. Guiden burde starte.

Hvilken version af Windows kører du med?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Cokeline

Det hjælper ikke. Kablet virker fint, prøvede på en anden mobil, hvor det intet fejlede.

Kører med XP.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg har prøvet og geninstallerer softwaren (PC Suiten) med det hjælper slet ikke. Kan man ikke uninstall selve hele telefonen så den slet ikke findes i systemet og så starte helt for ny, den kan slet ikke finde mit memorystick i den tlf. men kan sagtens finde telefonen, kortet fejler heller ikke noget, så snart det ryger over i en anden mobil virker det.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Kontakt SE...

De er flinke til at svare.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Det er hermed gjort...
EMR

Indlæg af EMR »

Ellers prøv at tage kortet ud og tyr det ind igen. Har virket ved mig
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

hvis du finder en løsning vil jeg meget gerne høre den. Jeg har nemlig samme problem med min w800i
Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg har prøvet og tage kortet ud og ind slukke telefonen genstarte computeren, men intet virker. Det har virket før, men det virker ikke mere. Men det er da pudsigt det heller ikke virker for dig Sunshine. Har det virket før hos dig ?
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

ja, det har virket fint engang. Jeg installerede det program der disc2phone eller hvad det nu hedder, men selvom det var installeret blev den ved med at spørge efter, om jeg ville installere det igen hver gang jeg tilsluttede telefonen. En dag trykkede jeg annuller helt fra starten af, siden da har det ikke ville virke.
Billede
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Sunshine

Okay. Mit virkede bare ikk lige pludselig...... Men har lånt en anden S/E og overført musik på mobilen ...
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Min PC på work lider af samme sygdom.. jeg er kommet til den konklusion, at man skal benytte ´sikker fjernelse af hardware´ funktionen.
Det er et ille ikon der kommer i process baren når man har en USB dims tilsluttet.
Jeg har sgu aldrig før brugt funktionen, men hvis ikke jeg gør det, så får min W800i ikke forbindelse efter 2-3 tilslutninger/afbrydelser.

Kablet fejler i hvertfald ikke noget - det er nemlig helt nyt.. (det gamle blev kørt over af en kanon, men det er en lang historie :))

Så - brug sikker fjernelse.. så er det formentligt løst.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hmm, den bliver aldrig fundet det memory stick som sidder i telefonen, så det ville nok ikke hjælpe at lave en "sikker fjernelse af Hardware"

BTW.

Fik svar fra S/E igår.

Her er hvad de skriver:
Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Call Center.

Vi beder dig venligst tjekke at det ikke er driveren til den eksterne hukommelse på PC'en som er defekt eller afindstalleret. Tilslut telefonen, gå til Kontrolpanelet > System > Hardware > Enhedshåndtering. Hvis du her ser nogle USB enheder som ikke er indstalleret eller problemer med (markeret med udråbstegn), så højreklik på disse og opdater driveren.

Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi kan hjælpe dig yderligere.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Husk, at PC Suite skal være åbent, FØR du sætter mobilen til stikket. EAllers kommer den der "Der er fundet ny hardware". Havde selv samme problem, og så prøvedee jeg forskellige løsninger, og den rigtige var altså, at PC Suite skal være åbent før mobilen kobles til.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Mikkel

Ja, det gør den, men den kommer ikke med "det eksterne drev" den har forbindelse til telefonen, og jeg kan bruge MyPhoneExplorer så den har forbindelse, men ikke til memorykortet..
Besvar