Hjælp til Sony Ericsson USB forbindelse
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hjælp til Sony Ericsson USB forbindelse
Jeg kan lige pludselig ikke få forbindelse til computeren med USB porten den kommer ikke frem og siger den har fundet det memorykort som sidder i, og den fungerer som om den ikke er tilsluttet, har prøvet og pille stikket fra og sæt det til igen, men med en anden mobil virker det fint, så det er ikke kablet der fejler noget. Nogle som ved hvad der er galt ?
Har du prøvet og vride stikket lidt op og ned forsigtig. Reagerer den så heller ikke på noget?
Jeg har et problem når jeg sætter mit headset til, så er det ikke altid telefonen finder den. Men for mig hjælper det puste og forsøge at rengøre de plader der skal forbindes til på telefonen..
Jeg har et problem når jeg sætter mit headset til, så er det ikke altid telefonen finder den. Men for mig hjælper det puste og forsøge at rengøre de plader der skal forbindes til på telefonen..
Hurtigere klovn, hurtigere..
-
amh
- CAs dkbn-luder
Jeg har prøvet og geninstallerer softwaren (PC Suiten) med det hjælper slet ikke. Kan man ikke uninstall selve hele telefonen så den slet ikke findes i systemet og så starte helt for ny, den kan slet ikke finde mit memorystick i den tlf. men kan sagtens finde telefonen, kortet fejler heller ikke noget, så snart det ryger over i en anden mobil virker det.
ja, det har virket fint engang. Jeg installerede det program der disc2phone eller hvad det nu hedder, men selvom det var installeret blev den ved med at spørge efter, om jeg ville installere det igen hver gang jeg tilsluttede telefonen. En dag trykkede jeg annuller helt fra starten af, siden da har det ikke ville virke.
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Min PC på work lider af samme sygdom.. jeg er kommet til den konklusion, at man skal benytte ´sikker fjernelse af hardware´ funktionen.
Det er et ille ikon der kommer i process baren når man har en USB dims tilsluttet.
Jeg har sgu aldrig før brugt funktionen, men hvis ikke jeg gør det, så får min W800i ikke forbindelse efter 2-3 tilslutninger/afbrydelser.
Kablet fejler i hvertfald ikke noget - det er nemlig helt nyt.. (det gamle blev kørt over af en kanon, men det er en lang historie
)
Så - brug sikker fjernelse.. så er det formentligt løst.
Det er et ille ikon der kommer i process baren når man har en USB dims tilsluttet.
Jeg har sgu aldrig før brugt funktionen, men hvis ikke jeg gør det, så får min W800i ikke forbindelse efter 2-3 tilslutninger/afbrydelser.
Kablet fejler i hvertfald ikke noget - det er nemlig helt nyt.. (det gamle blev kørt over af en kanon, men det er en lang historie
Så - brug sikker fjernelse.. så er det formentligt løst.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
amh
- CAs dkbn-luder
Hmm, den bliver aldrig fundet det memory stick som sidder i telefonen, så det ville nok ikke hjælpe at lave en "sikker fjernelse af Hardware"
BTW.
Fik svar fra S/E igår.
Her er hvad de skriver:
BTW.
Fik svar fra S/E igår.
Her er hvad de skriver:
Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Call Center.
Vi beder dig venligst tjekke at det ikke er driveren til den eksterne hukommelse på PC'en som er defekt eller afindstalleret. Tilslut telefonen, gå til Kontrolpanelet > System > Hardware > Enhedshåndtering. Hvis du her ser nogle USB enheder som ikke er indstalleret eller problemer med (markeret med udråbstegn), så højreklik på disse og opdater driveren.
Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi kan hjælpe dig yderligere.