Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Som alle ved, der nogen sinde har haft med den printer at gøre, er der virkeligt mange problemer med den...
Dog synes jeg de fleste forsvinder, når man installerer win2000 udgaven af driveren - på mine forældres stationære er der i hvert fald ikke flere problemer derefter.
Men på min bærbare kan jeg bare ikke få den til at printe >> den skal køre fra printerport over i USB (har sådan et kabel der gør det). Alt går fint til jeg skal til at printe - så kommer denne fejlmeddelse:
For det første er den skummelt dårligt skrevet - og for det andet ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre. Har googlet i mange omgange, og får simpelhen ikke noget brugbart resultat... Håber der er nogle af jer derude, der har leget med printere via USB.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Først skal du starte med at fjerne alt software til din printer.
Genstart maskinen, installere alt software, og først når den beder om at du sætter stikket i igen gør du det.. ellers først når den er genstartet igen...