Juice - Alle albums / sange

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
dr dre

Juice - Alle albums / sange

Indlæg af dr dre »

Jeg leder efter alle albums/sange fra det nu opløste band, Juice.
Det har været mig umuligt at opstøve.
Nogen der kan hjælpe?
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Lad mig starte med at citere fra Regelsættet i Request Forum:
6.
Lad være med at requeste 5 albums og 10 singler af gangen. Saml det ikke sammen over længere tid, men kom med det når du mangler det og ikke kan finde det selv.
Hvorfor skal dem du gerne vil have hjælp fra, søge information om album/sang titler, når du ligeså godt kan skrive dem her i din tråd - du ved formentligt hvad det er du mangler.!??
I modsat fald er dit request alt for diffust, og burde slettes.

Vær mere konkret, ønsk et album ad gangen, og læs så de regler så du får dit request formuleret korrekt.
Så er der - endog - en temmelig stor chance for at der er hjælp på vej :)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Re: Juice - Alle albums / sange

Indlæg af aroxdk »

dr dre skrev:Jeg leder efter alle albums/sange fra det nu opløste band, Juice.
Det har været mig umuligt at opstøve.
Nogen der kan hjælpe?
cdskiven.dk har en del :)
dr dre

Indlæg af dr dre »

Plys - det nye kuld skrev:Lad mig starte med at citere fra Regelsættet i Request Forum:
6.
Lad være med at requeste 5 albums og 10 singler af gangen. Saml det ikke sammen over længere tid, men kom med det når du mangler det og ikke kan finde det selv.
Hvorfor skal dem du gerne vil have hjælp fra, søge information om album/sang titler, når du ligeså godt kan skrive dem her i din tråd - du ved formentligt hvad det er du mangler.!??
I modsat fald er dit request alt for diffust, og burde slettes.'

Vær mere konkret, ønsk et album ad gangen, og læs så de regler så du får dit request formuleret korrekt.
Så er der - endog - en temmelig stor chance for at der er hjælp på vej :)
Jeg forventede nu ikke, at folk der ikke havde de omtalt albums, skulle finde dem for mig.
Besvar