Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Nu står jeg jo skal på en lang køretur til Østrig, også tænkte jeg det var en idé at finde psp'en frem igen *
Jeg har faktsik alrig rigtigt brugt den(købte den for 200kr af min fætter) så har ingen spil...
Jeg har hørt man kan downloade spil til den og jeg har prøvet at søge lidt herinde efter noget hjælpe, men ha rikke rigtigt kunne finde noget der kan hjælpe mig
- at downloade spil, er nok ikke så svært, men hvordan får man dem lagt ind på sit kort, så spillet virker?
- håber i kan hjælpe mig
find en installer via google. er også nogle på dansk.
en OpenEdition burde gøre tricket... har jeg selv på min. dog ikke den nyeste ( 3.51 ) men 3.30 eller lign... det klare iso's og de fleste homebrews... har flashet rom'en på min 10-15 gange, kommer jo hele tiden nye updates. og sammenlagt 100 gange for venner og familie. men der er jo altid en risiko for at den bliver "bricked" men det skulle der også være en måde at rep. hvis det skulle ske...
fang mig på irc hvis der er brug for næremre hjælp...