Altid en hyggelig aften, masser af god musik, masser af upcoming, masser af esperimenterende, masser af hygge.
http://www.dr.dk/p3/publicservice skrev:Velkommen til Public Service 2007 - den 17. og 18. august
Den danske festival for elektronisk musik, med base i DR's hovedkvarter i København, afholdes den tredje weekend i august.
Vi byder bl.a. på følgende hovednavne:
Fredag:
Paul St. Hilaire & Band (DE)
Finn Of Tomland (SE)
Lulu Rouge (DK)
Al Haca (DE/A)
Sinden (UK
Jahcoozi (DE)
Minilouge (SE)
Martin Landsky (DE)
Guido Schneider (DE)
DJ Lab vs. Ned Flanders (DK)
... plus mange flere
Lørdag:
B.U.S (DE)
Pole & Band (DE)
Håkan Lidbo & Alex Van Heerden (SE/SA)
Boom Monk Ben (UK)
Bjørn Svin (DK)
Shystie (UK)
Bauchklang (DE)
Lo-Fi (DK)
Akufen (CAN)
Mike Shannon (CAN)
Aril Brikha (SE)
... plus mange flere
God fornøjelse!
Og så lige verdens fedeste flyer, fra den klub jeg åbenbart endte på en lørdag for et par uger siden:
Syntes line up'en ser mig nooooget tynd ud i år... om det er DR's sparekniv som er på spil eller hvad ved jeg ikke, men sidste år var nu altså mere interresant.
Det er forresten sidste gang i denne omgang at der bliver arrangeret Public service da DR har valgt at nedlægge det pga. de "er kommet til" at bruge på den forkerte side af 2 milliader for meget på et par huse... og det var så 2000000000kr for meget...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Ingen af de navne siger mig noget som helst - kun lige Bjørn Svin, men heller ikke det vilde jeg kender til ham. Så jeg er enig med Fair, et meget tyndt lineup.
*
Akufen (can)
*
Al Haca (de/a)
*
Aril Brikha (se)
*
Barbara Preisinger (de)
*
Bauchklang (de)
*
Bjørn Svin (dk)
*
Boom Monk Ben (uk)
*
BUS (de)
*
CopyFokking (dk)
*
DØD (dk)
*
DJ Lab vs. Ned Flanders (dk)
*
Fenin (de)
*
Finn of Tomland (se)
*
Guido Schneider/Martin Landsky (de)
*
Guilaume Coutu Dumont (can)
*
Håkan Lidbo & Alex Van Heerden (se/sa)
*
Jahcoozi (de)
*
My My (de)
*
Patrick Bateman (dk)
*
Paul St. Hilaire & Band (de)
*
Pole & Band (de)
*
roopek/rrimôykk (fin)
*
Shystie (uk)
*
Sinden, DJ (uk)
*
Thomas Fehlman (de)
*
Xoki/Hieronymus (dk)
*
Yagya (isl)
Jeg synes det er et super line-up til min smag, glæder mig til Fehlman, My My, Akufen, Minilogue, Mike Shannon og Guido Schneider.
Det skal nok blive godt.
Sinden, er helt klart den jeg ser mest frem til at hører.
Nu vil jeg dog mene at RAW er det næste vigtige event
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.