Req: Program til voice

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
DjBaSze

Req: Program til voice

Indlæg af DjBaSze »

Hey ..

Vi er nogle gutter der spiller multiplayer online og vil gerne kunne snakke med hinanden ..

Fra min cs tid, brugte vi enten team speak eller ventrilo, men så hvidt jeg husker, så fik vi sponsoreret "rooms" som vi kunne connecte til og hvis ikke man havde det, så kunne man købe rooms eller noget i den stil.. Det jeg vil frem til er om nogle kender et program der er gratis hvor vi kan sidde 3 og kommunikere med hinanden ?
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Req: Program til voice

Indlæg af FrZ »

DjBaSze skrev:Hey ..

Vi er nogle gutter der spiller multiplayer online og vil gerne kunne snakke med hinanden ..

Fra min cs tid, brugte vi enten team speak eller ventrilo, men så hvidt jeg husker, så fik vi sponsoreret "rooms" som vi kunne connecte til og hvis ikke man havde det, så kunne man købe rooms eller noget i den stil.. Det jeg vil frem til er om nogle kender et program der er gratis hvor vi kan sidde 3 og kommunikere med hinanden ?
Skype - uden at vide noget som helst om gaming...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjBaSze

Indlæg af DjBaSze »

FrZ skrev:

Man kan ikke ringe op til mere end en ad gangen ?
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

DjBaSze skrev:Fra min cs tid
hvad er cs ?

Prøv at kigge her (fremkommet ved at søge efter voice under Hard- & Software / Internet katagorien)

http://chartattack.dk/viewtopic.php?t=17391
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe køb ip telefoni :p
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjBaSze skrev:
FrZ skrev:

Man kan ikke ringe op til mere end en ad gangen ?
Kan man ikke... - hvor usselt, hvordan fuck kan det program være flere mia værd :S [behøves ikke besvares, da jeg kender svaret, undrer mig bare over manglende funktionaliteter, der virker åbenlyse...]
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Man kan sagten holde konference opkald i skype. mener grænsen er 4 eller 5
BenaxD
Geografisk sted: Til højre for Kebab'en

Indlæg af BenaxD »

ja mener os mann kan tilføje nogle stykker til samtalen over skype, brugte det engang med der var vi kun 3.
Zivago

Indlæg af Zivago »

Æh - hvorfor ikke bare bruge MSN ?.

Zivago
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ventrilo og TeamSpeak er da gratis at benytte (da jeg i sin tid brugte det i hvert fald). Det var simpelt at have sit eget private rum/sin egen server, hvor mange mennesker kunne snakke sammen. Det er stadig det jeg til tider benytter mig af når jeg får lyst til at spilde et par uger med DAoC.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar