Spontant reboot, for varm eller er de blevet overlegne?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Spontant reboot, for varm eller er de blevet overlegne?

Indlæg af Lokefar »

Hver gang jeg er ganske tæt på at have hente det nyeste afsnit af PB, en ny fed film eller en god gang hudfilms snask så vælger min computer spontant at reboote (Sker også selvom intet af overstående er ved at ske så det er totalt spontant)

Der er ingen konsekvens i hvor lang tid efter opstart den gør det. Hvor lang tid den har kørt. Om der er varmt eller koldt i rummet osv.

Nogen ideer til hvad der kunne være galt?
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

havde samme problem på et tidspunkt. Løsningen var at hente et program der overvågede temperaturen og købe en ny blæser. Den blev simpelt hen overophedet.
Billede
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Opdatering af drivers...
Jeg havde en fucked driver der gjorde min spand hele tiden genstartede i tide og utide..
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Sunshine: Kører et sådan program nu. Hvor varmt er for varmt?

mimic: Med opdatering af driver er det så alle eller? Og hvordan ved jeg hvilken en der kunne finde på noget genstarts grisefy?
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

ja jeg gør, når den rammer de 70 grader genstarter den. Det er vist noget med nogle bios indstillinger..? Bær over med mig her. Jeg aner ikke hvad jeg snakker om.

Jeg bruger programmet Speedfan til at overvåge temperaturen.
Billede
Besvar