Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Søger en bærbar, som skal være super billig. Den skal kun bruges til at stå og hente filer hjem.
Krav:
Netkort, og mulighed for tilslutning af net-stik (selvsagt)
Windows 95 eller nyere.
Usb-stik, helst 2 stk.
Modemmet i computeren, skal kunne hente med ca. 500 kb/sec, og gerne kunne uploade med ca 150 kb/sec.
Jeg har ikke nogen bærbar til salg, men hvilket prisleje snakker du om.
500-2000 kr? op til 5000 kr? eller højere for man ser tit reklamer med bærbare ned til 4000 kr med 1 gb ram og 80 gb harddisk. Netværkskort og trådløst netværk indbygget.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Acer udkommer også snart med deres Eee PC, der er en perfekt studiepc, men kræver nok en ekstern harddisk også, da den største model foreløbigt kun kommer med 16 GB HDD.
3dotz skrev:Jeg har ikke nogen bærbar til salg, men hvilket prisleje snakker du om.
500-2000 kr? op til 5000 kr? eller højere for man ser tit reklamer med bærbare ned til 4000 kr med 1 gb ram og 80 gb harddisk. Netværkskort og trådløst netværk indbygget.
...
Altså jeg har allerede en bærbar med rimelig god hardware, og den skal som sagt kun bruges til at stå og downloade ned til en flytbar harddisk, og med de krav jeg har skrevet så en 500-1000 vel.
laver lige en rettelse det var Asus der lavede Eee PC, og den ville sagtens kunne hente ned på en extern, men den kommer nok til at koste lidt mere end 1000 kr, nok nærmere de 2000,- i Danmark.