Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Ahm... Det er nok de 3 mest spilled Metallica numre du har fundet dig der. Nok derfor de spillede dem til LiveEarth koncerten skal du se Det var fx en federe OG længere setliste de spillede i Århus for lidt tid tilbage
SKAL de være fra den koncert eller mangler du dem også i original form?
har alle 3 i original.. så søger kun fra denne koncert .. men hvis nogen har en af deres nyere koncerter, ka det da oss bruges, hvis altså de tre nævnte sange er blevet spillet ..
ingen der har den..? (ja undskyld jeg spørger nu, men ska afsted på efterskolen igen i morn, og så kommer jeg ikk til at sidde foran pc'en i pænt lang tid)..
heh .. ska da tilbage til efterskolen.. og regner ikk jeg kommer tilbage til en pc før vi ska til Trysil på tur om 2 uger.. så til alle jer ca'ere der sagtens ka undvære mig.. nyd det mens i kan .. men kommer tilbage d. 17 september, da vi får bærbare pc'er på skolen ..
okay .. hvis det er muligt inden kl 15.. for der tar jeg afsted.. så ka jeg nemlig lige ha en chance for at få dem på min mp3 .. og har du noget mod at uppe på speedyshare.com..?