Hvad sys du er det bedste nummer nogensinde ?
Redaktør: Moderators
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Hvad sys du er det bedste nummer nogensinde ?
Vil gerne høre hvad i andre sys er det bedste nummer der nogensinde er blevet lavet.. ?
Selv sys jeg at det er Antiloop - Believe
alt for fedt stadigvæk...
Selv sys jeg at det er Antiloop - Believe
alt for fedt stadigvæk...
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
Svært at vælge, men Antiloop er det ikke.
Tror Andrea Bocelli's Time to say Godbye (har lige glemt det italienske navn og den kvindelige kunstner der også er med)
Af mere danceorienterede numre. Technotronic - Pump up the jam eller Cappella - U got 2 know. Gamle numre som mange af jer ikke vil være enige med mig i, men det fedeste nummer er vel et nummer man bliver i godt humør af, og det gør disse numre for mig.
...
Tror Andrea Bocelli's Time to say Godbye (har lige glemt det italienske navn og den kvindelige kunstner der også er med)
Af mere danceorienterede numre. Technotronic - Pump up the jam eller Cappella - U got 2 know. Gamle numre som mange af jer ikke vil være enige med mig i, men det fedeste nummer er vel et nummer man bliver i godt humør af, og det gør disse numre for mig.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Sarah Brightman hedder hun og på italiensk hedder den "Con Te Partirò"3dotz skrev:Svært at vælge, men Antiloop er det ikke.
...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Ret svært spørgsmål...
Men for at nævne et par af de bedste jeg kender
Manfred Mann's Earth Band med "For You" eller Disco Boys versionen
Dj Antoine - All we need
Blue Oyster Cult - "Don't fear the Reaper" og "I'm Burning for You"
Ahhh der er så mange :-/
Men for at nævne et par af de bedste jeg kender
Manfred Mann's Earth Band med "For You" eller Disco Boys versionen
Dj Antoine - All we need
Blue Oyster Cult - "Don't fear the Reaper" og "I'm Burning for You"
Ahhh der er så mange :-/
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
-
Fredetheman
- CAs svar på Grev Ingolf
-
bukkebrusen
- Captain
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Ja, nu var det jo oplagt for mig at plukke et AC/DC nummer, men det bliver ikke MIN no. 1. 
Dire Straits - Love over gold, titel nummeret fra deres album fra 1982, indeholdende kun 5 numre, hvoraf det længste varer et kvartér!
Love over gold er et fantastisk nummer, hvis man lige ser bort fra Mark Knopfler´s sangtalent - eller mangel på samme...
Men lige i kølvandet kommer AD/DC da... og der er mange, men et nummer der altid kan få mig med, er det svedige blues nummer ´She´s got the Jack´. Verdensklasse!
Skulle man lige nævne et enkelt nummer, som er i den lette genre, men som altid får mig i godt humør, især hvis jeg er kommet i byen,
så må det blive ´B52´s - Love Shack´.
Dire Straits - Love over gold, titel nummeret fra deres album fra 1982, indeholdende kun 5 numre, hvoraf det længste varer et kvartér!
Love over gold er et fantastisk nummer, hvis man lige ser bort fra Mark Knopfler´s sangtalent - eller mangel på samme...
Men lige i kølvandet kommer AD/DC da... og der er mange, men et nummer der altid kan få mig med, er det svedige blues nummer ´She´s got the Jack´. Verdensklasse!
Skulle man lige nævne et enkelt nummer, som er i den lette genre, men som altid får mig i godt humør, især hvis jeg er kommet i byen,
så må det blive ´B52´s - Love Shack´.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .