Hey,
Kan være jeg er langsom og ikke lige har hørt denne nyhed men hvad sker der?!
Hvorfor har svenskerne nu lavet en svensk version af den?
Bag den svenske version står Secondtunez, 2 fyre som hopper med på Basshunter vognen (vandcyklen) som også har lavet den tynde kop te "Sommaren Är Här Igen".
De har smidt lidt svenske lyrics på Kolding's (aka. 9) "Går i seng med læreren"
Mon ikke 6AM Productions og Kolding i det mindste har fået lidt penge for at sælge rettighederne til Disco:wax og / eller Warner DK
Skamferingen kan høres her http://www.myspace.com/secondtunez
Kolding - Går i seng med læreren nu på svensk!?
Redaktør: Moderators
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Kolding - Går i seng med læreren nu på svensk!?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Nu kalder du det en skamfering... Jeg vil så godt vide om man kan skamfere den mere end den lyder originalt. Der gik måneder, og jeg understreger måneder, inden jeg hørte den første gang - og det var et uheld. Et nummer med den titel må bare ikke tages til et folk. Jeg er overbevist om at det er med til at skabe samme hjerneskade hos lytteren som hos kunstneren bag. Basshunter er Mozart sammenlignet med den gang bræk, der tonede ud af mine højtalere den dag. Jeg har ikke hørt den siden og regner bestemt ikke med at høre den igen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Haha det lyder som om du har haft en traumatisk oplevelse og fået varige mén efter at have værest udsat for den?QrazyLeg skrev:Basshunter er Mozart sammenlignet med den gang bræk, der tonede ud af mine højtalere den dag. Jeg har ikke hørt den siden og regner bestemt ikke med at høre den igen.
Jeg vil ikke sige at Kolding's version er væsentligt bedre men det lyder altså helt forkert på svensk fordi nogen af ordene ikke passer ind og udtales anderledes.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Den eneste trauamatiske oplevelse der var i forbindelse med sangen var at jeg hørte den... Ellers var alt andet i tiptop-iorden.
Det korte af det lange er vel bare at vi ikke skal være i samme musikudvalg til en fest... Og at vi højest sandsynligt ikke vil gide være i samme lokale som den anden persons playliste